Magazine, atacate la UE cu „shrinkflation”

Retail   
Magazine, atacate la UE cu „shrinkflation”

Guvernul francez pregătește un act normativ care să reglementeze modul de luptă cu inflația denumit „shrinkflation”, care solicită distribuitorilor să informeze consumatorii în cazul în care are loc o reducere a cantității unui produs. Deocamdată, proiectul este transmis Comisiei Europene pentru a se valida conformitatea cu o directivă europeană din anul 2015.

VEZI AICI ȘI Țara în care „shrinkflation” a devenit problemă de stat. Companiile vor fi obligate să publice vechile și noile gramaje ale produselor

Actul normativ francez impune magazinelor să indice pe o etichetă plasată pe produs sau în apropierea acestuia dacă a fost redusă cantitatea în comparație cu un an în urmă, conform RFI.

Urmărește-ne și pe Google News
Jumbo reclamă furturi masive CITEȘTE ȘI Jumbo reclamă furturi masive

În caz contrar, distribuitorii sunt pasibili să plătească o amendă de 15.000 de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
shrinkflation