Război mondial al prețurilor. Carrefour scoate Pepsi din magazine

Război mondial al prețurilor. Carrefour scoate Pepsi din magazine
scris 4 ian 2024

Războiul prețurilor dintre retaileri și furnizorii globali de produse alimentare se întețește. Carrefour i-a anunțat pe clienți că nu va mai vinde în Franța produsele Pepsi, deoarece au devenit prea costisitoare, transmite Reuters.

De azi, rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franța vor avea un anunț în care se precizează: "Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor inacceptabile de prețuri", a anunțat un purtător de cuvânt al retailerului francez, conform Digi 24.

Urmărește-ne și pe Google News
Clotilde Armand acuză: În cartierul Floreasca sunt mai multe restaurante și terase care nu au fost niciodată controlate. Este promisă \ CITEȘTE ȘI Clotilde Armand acuză: În cartierul Floreasca sunt mai multe restaurante și terase care nu au fost niciodată controlate. Este promisă "toleranță zero"

Reprezentanții PepsiCo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informația.

În octombrie, compania americană anunțase că intenționează o majorare "modestă" a prețurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida prețurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creștere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.

Starbucks, schimbare majoră: Poți veni cu paharul personal la toate comenzile. Primești și bani CITEȘTE ȘI Starbucks, schimbare majoră: Poți veni cu paharul personal la toate comenzile. Primești și bani

În 2023, comercianții cu amănuntul de produse alimentare din câteva țări, inclusiv Germania și Belgia, au anunțat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării prețurilor.

Creșterile de prețuri pentru produsele Pepsi au stimulat rezultatele companiei, în ciuda unei scăderi a vânzărilor, potrivit rezultatelor companiei pentru al treilea trimestru 2023.

Gigantul snackurilor și băuturilor a declarat că a crescut prețurile la nivel global cu 11% în medie, contribuind la creșterea veniturilor peste așteptările analiștilor, în ciuda faptului că volumul PepsiCo a scăzut cu 2,5%. Vânzările nete pentru al treilea trimestru au crescut cu aproape 7%, la 23,45 miliarde de dolari.

Al doilea român numit la conducerea business-ului PepsiCo în România CITEȘTE ȘI Al doilea român numit la conducerea business-ului PepsiCo în România

Ca urmare, PepsiCo și-a majorat prognoza pentru întregul an 2023, al treilea trimestru consecutiv în care face acest lucru. Compania se așteaptă acum ca profitul pe acțiune să fie de 7,54 dolari, în creștere de la 7,20 dolari pe acțiune, când a publicat prima dată prognoza în februarie, spune CNN.

La fel ca și alte companii alimentare, Pepsi a majorat prețurile pentru a atenua inflația. Cu toate acestea, s-a înregistrat o oarecare îmbunătățire pentru consumatorii americani, creșterea prețurilor la alimente încetinind în august, cu doar 0,2% pentru luna respectivă. Indicele prețurilor de consum din septembrie va oferi joi o nouă lectură a inflației.

Pepsi a precizat că în America de Nord au crescut și vânzările pentru Gatorade, apa minerală Bubly și sucurile. Compania a anunțat, de asemenea, că intenționează să relanseze Baja Blast, un suc preferat de fani pe care l-a creat împreună cu Taco Bell, în trei varietăți diferite, inclusiv o versiune fără zahăr.

De asemenea, consumatorii ar trebui să se aștepte să vadă în curând pe produsele sale noul logo Pepsi, dezvăluit în martie 2022.

Gerald Pascarelli, analist la Wedbush, a declarat că prețurile au fost, probabil, puțin mai mari, iar volumele au fost, probabil, puțin mai slabe, „dar, la sfârșitul zilei, prețurile pozitive conduc în mod clar la un efect de levier operațional”.

PepsiCo și rivala Coca-Cola au beneficiat de cvasi-dominația lor pe piața globală a băuturilor carbogazoase, precum și de consumatorii atenți la costuri care cheltuiesc pe produse catalogate drept „luxuri accesibile”.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepsi
profit