Lidl România l-a numit pe Ionuț Preda în funcția de director național de vânzări și logistică

Lidl România l-a numit pe Ionuț Preda în funcția de director național de vânzări și logistică
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 27 apr 2016

Lidl România l-a promovat de la 1 mai pe Ionuț Preda în funcția de director național de vânzări și logistică, din poziția de director al sediului regional Iernut al retailerului, și va deveni și membru al Consiliului de Conducere al companiei. Anterior, poziția de director național de vânzări și logistică a fost ocupat de Frank Wagner, care de la finalul anului trecut a preluat conducerea întregii companii.

Ionuț Preda are o experiență de peste 11 ani în domeniul retailului internațional, dintre care peste 8 ani în cadrul companiei Lidl, în calitate de Director de vânzări, iar mai apoi, de Director al Sediului Regional Iernut. Din această poziție a coordonat operațiunile și vânzările companiei pentru zona centrală și de nord-vest a țării.

Urmărește-ne și pe Google News

Cu experiență acumulată atât în Germania, cât și în România, executivul a urmat cursurile Facultății de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice din București. Pregătirea sa profesională a continuat apoi cu un program de masterat în Slovacia și un MBA în Marea Britanie.

Lidl își construiește un nou sediu de birouri în parteneriat cu Skanska CITEȘTE ȘI Lidl își construiește un nou sediu de birouri în parteneriat cu Skanska

Ionuț Preda îl succedă în funcția de Director Național de Vânzări și Logistică pe Frank Wagner, care de la finalul anului trecut a preluat conducerea întregii companii.

Din Consiliul de Conducere Lidl, prezidat de Frank Wagner, mai fac parte Sergiu Fală, în calitate de Director Național de Servicii Centrale și Expansiune, Antoniu Radu, Director Național Administrativ și Marco Giudici, Director Național de Achiziții și Marketing.

Lidl are o rețea de 194 magazine în România, iar în 2014 a avut afaceri de 788,7 milioane euro, cu 12,3% mai mari comparativ cu 2013, când a raportat 700,5 milioane euro, ocupând locul șase pe piața locală de profil.

Retailerul este parte a grupului german Schwartz, care mai este prezent în România cu rețeaua de hipermarketuri Kaufland. Schwartz are peste 10.000 de magazine Lidl în 26 de țări din Europa, peste 100 de centre logistice și 170.000 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
promovare
manager