Retailerul german Lidl a decis să închidă magazinul din strada Sergent Ștefan Crișan nr. 31, din Capitală, în perioada 31 iulie - 1 septembrie, pentru reamenajarea unității.
Odată cu finalizarea lucrărilor de reamenajare, magazinul Lidl își va întâmpina clienții cu un nou design în care va predomina culoarea antracit, iar signalistica va fi realizată în culorile alb și negru, pentru o lizibilitate sporită.
În plus, retailerul va aduce o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește economisirea de energie, dar și funcționalitatea. Astfel, pentru a ajuta clienții să găsească mai ușor produsele preferate, toate grupele de marfă vor fi reamenajate. În acest sens, anumite articole, precum vinul sau cosmeticele, se vor bucura de o zonă special rezervată pentru ele, astfel încât să ofere o mai bună vizibilitate a întregii game de produse. Totodată, zona dedicată mezelurilor, cărnii și produselor lactate va fi extinsă. Mai mult, pentru a face mai comod accesul la produsele congelate, vor fi montate congelatoare verticale.
În perioada de modernizare a unității, clienții își vor putea face cumpărăturile în magazinele Lidl situate pe Bulevardul Uverturii, nr. 202-204, Bulevardul Timișoara, nr. 42C, și Bulevardul Bucureștii Noi, nr. 111.
Retailerul german Lidl a înregistrat anul trecut în România, cu o rețea de 192 magazine, o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro), în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014, și un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane ede uro), de 2,8 ori mai mare, potrivit situațiilor financiare depuse la Ministerul Finanțelor Publice