Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, proprietarul Brico Dépôt, a avut venituri mai mari cu 14,7% în România, de 63 milioane lire sterline, în primul trimestru al anului, compararativ cu perioada similară a anului trecut, anunță grupul.
Recent, Kingfisher, a închis încă un magazin din România, pe cel din Suceava.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pe de altă parte, grupul a confirma anterior că deschide un al doilea hub tehnologic în Europa de Est, în Cluj-Napoca, anunțat de Profit.ro.
Mesaj al companiei la acel moment:
"Timișoara și Oradea sunt orașe puternic digitalizate, cu o populație care s-a adaptat foarte rapid la noile tehnologii. Astfel, analizând nevoile și preferințele timișorenilor și ale orădenilor din ultimii ani, ținând cont de creșterea semnificativă a numărului de comenzi online și de faptul că tot mai mulți clienți preferă să "viziteze" magazinul de acasă, am investit în optimizarea serviciilor de online home delivery, dar și în reducerea timpului de pregătire a comenzilor online la mai puțin de 2 ore.
CITEȘTE ȘI Tranzacție surpriză - Bimbo preia noi fabrici de pâine în România, de la Andrei Siminel, după achiziția liderului Vel Pitar. Siminel pregătește și un nou fond de investițiiModificările observate în obiceiurile de consum din ultima perioadă (cumpărăturile în online, ridicarea direct din magazin etc.) ne-au determinat să reducem cu câte un magazin prezența în cele două regiuni menționate deoarece putem susține proiectele tuturor clienților cu ajutorul platformei digitale în care am investit în ultimii ani.
În strategia internă Brico Depôt am demonstrat întotdeauna că ne apreciem colegii și că suntem alături de ei. Investim constant în remunerarea corectă a echipelor din prima linie, acordăm sporuri și bonusuri de performanță și le recunoaștem mereu contribuția. Investim punctual în training-uri de dezvoltare profesională și personală".
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Altex vizează 10 magazine noi și extinde suprafața de expunereFondat în 1982, Kingfisher este cel mai mare retailer de produse DIY (do it yourself) din Europa, având 1.511 de magazine în 9 țări și peste 64.000 de angajați. Portofoliul grupului include mărcile Brico Depot, B&Q, Castorama, Screwfix, Tradepoint și Koçtaș.
Kingfisher a intrat pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În 2017, grupul a achiziționat rețeaua de magazine Praktiker de la omul de afaceri turc Omer Susli, pentru care a plătit 22 milioane de euro.