Vincon Vrancea, companie aflată în topul producătorilor de vin din România, se pregătește să renunțe după 10 de ani la actuala denumire a firmei, pentru a prelua numele brandului său numărul 1 în privința vânzărilor, Beciul Domnesc.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Schimbarea denumirii companiei cu brandul său principal, o operațiune mai puțin întâlnită, este pregătită spre semnare pentru luna viitoare, relevă date analizate de Profit.ro.
Beciul Domnesc este principalul brand al Vincon, companie deținută de antreprenoarea Luchi Georgescu, și a beneficiat în ultimii ani de numeroase campanii de promovare, ajungând la un moment dat să dubleze vânzările companiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cele mai recente date disponibile arată că, în 2019, Vincon avea vânzări de circa 18 milioane de euro.
Compania a fost înființată în 1949, sub denumirea “Mat”, iar ulterior a funcționat și sub denumirea Întreprinderea de Stat Vinalcool Focșani. În prezent deține peste 1.500 de hectare de viță de vie, în podgoriile Cotești, Odobești, Panciu și Huși, și produce de asemenea vinars, băuturi spirtoase și oțet.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%Cea mai cunoscută cramă a companiei este Beciul Domnesc, construită în secolul al XV-lea, în prezent monument istoric. Aici sunt păstrate peste 100.000 de sticle de vin, cele mai vechi datând din anul 1949.
Luchi Georgescu deține și producătorul de mezeluri Meda Prod ’98, precum și două hoteluri în stațiunea Venus, cu peste 340 de camere, dar cea mai cunoscută afacere a sa este producătorul de vin Vincon Vrancea, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de profil, unde are 85% din acțiuni.