Vânzările din România ale retailerului suedez IKEA au depășit 160 de milioane de euro în anul financiar 2019 (1 septembrie 2018 - 31 august 2019), din care ponderea vânzărilor online se ridică la aproape 25%. Creșterea este de 15,2% în vânzările totale și de 35% în comerțul electronic comparativ cu anul precedent.
Ponderea vânzărilor online în totalul cifrei de afaceri, de aproape 25%, plasează România pe poziția de lider în Ingka Group, proprietarul IKEA, urmată de Croația (20,1%) și Marea Britanie (18,2%).
“Suntem foarte mulțumiți de performanțele noastre în România și suntem mândri că a continuat să fie una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum și patru centre de colectare în întreaga țară, încheind anul fiscal cu un total de 1.344 de angajați, ceea ce reprezintă o creștere de 20,4% în comparație cu cel precedent. Vom continua să investim atât în oamenii noștri, cât și în formate noi, pentru a face IKEA și mai convenabilă, mai accesibilă și mai sustenabilă pentru și mai mulți oameni din România”, spune Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.
CITEȘTE ȘI Anunț: Apa la raft se va scumpiCirca 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Băneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro, în timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62% au fost obiecte de mobilier și 38% accesorii. Familia de accesorii OFTAST și familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF și farfuria OFTAST fiind cele mai vândute din categoriile respective.