Gigantul american din industria cosmeticelor Estée Lauder a deschis la București al treilea său centru de tehnologie la nivel internațional, mutare prin care își continuă expansiunea în domeniul soluțiilor digitale pentru industria cosmetică, mișcare anunțată anterior de Profit.ro ca pregătită.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Bucureștiul găzduiește astfel al treilea centru tehnologic pe care Estée Lauder îl deschide de la lansarea strategiei Global Technology Center, după centrele din Long Island City (2018) și Kuala Lumpur (2022).
Operațiunea a fost anunțată de Profit.ro ca fiind pregătită încă din 2021, după deschiderea biroului de tehnologie din Capitală.
CITEȘTE ȘI FOTO Flanco a deschis, cu șampanie, cel mai mare magazin al său din București. În paralel remodelează principalele sale magazineDe la formarea biroului din București, echipa de specialiști IT a crescut la peste 150 de angajați.
Bucureștiul a fost ales datorită poziției României ca lider global în ceea ce privește talentele IT, în contextul în care ocupă locul întâi în Europa și locul șase în lume în ceea ce privește numărul de specialiști IT certificați.
Fondată în 1946 la New York, Estée Lauder este a doua mare companie de cosmetice din lume, după L’Oreal.
Subsidiara din România, înființată în 1995, a obținut afaceri de 92,3 milioane de lei în 2021, ultimul an pentru care sunt disponibile date, și un profit net de 6,15 milioane de lei, cu circa 181 de angajați.
Estée Lauder România distribuie produse prin rețele de magazine precum Sephora, Douglas, Kendra sau Marionnaud și prin propriul magazin online.