FOTO CONFIRMARE: Lanțul Submarine Burger, mândria Croației, a intrat în România cu bucătărie "dark" și pregătește noi restaurante

FOTO CONFIRMARE: Lanțul Submarine Burger, mândria Croației, a intrat în România cu bucătărie "dark" și pregătește noi restaurante
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 15 dec 2021

Lanțul croat de restaurante Submarine Burger, a cărui extindere în România a fost anunțată în premieră de Profit.roa lansat prima sa bucătărie “dark” din țară, printr-un parteneriat cu un serviciu de livrare, și pregătește deschiderea mai multor restaurante fizice pe piața locală în 2022.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Submarine a făcut astfel primul pas în afara Croației odată cu deschiderea, la începutul lunii, a bucătăriei dark din România, situată în București.

Urmărește-ne și pe Google News

Lanțul croat, specializat în prepararea de burgeri din ingrediente organice, a fost lansat în 2014 de antreprenorii Dragoljub Bozović și Aleksandar Lazinica, în prezent operând o rețea de 13 restaurante fizice și bucătării dark în Croația.

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante

Bucătăriile “întunecate”, cunoscute și ca restaurante-satelit, deservesc clienții exclusiv prin intermediul aplicațiilor online sau mobile, neavând mese sau spații de servire.

Pentru 2022, Submarine are planuri ambițioase de extindere cu noi restaurante, atât în România, cât și pe alte piețe europene.

Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office supplies

"Suntem foarte mulțumiți că am început să ne extindem pe piețele externe. România este prima noastră piață, iar în 2022 plănuim să deschidem mai multe locații în România și, în același timp, să continuăm să ne extindem pe alte piețe din Europa. Ne așteaptă o muncă excepțională, dar este și o mare provocare să păstrăm calitatea mâncării și a brandului pe piețe pe care încă nu le cunoaștem suficient", spune Dragoljub Bozović, cofondator și CEO Submarine, citat de Croatia Week.

Extinderea în continuare în România, dar și pe alte piețe europene, este planificată prin intermediul restaurantelor fizice, renumite pentru “interioarele interesante, care emană întotdeauna o atmosferă deosebită”, potrivit companiei.

În primăvară, Submarine Burger a fost inclusă în Top 1.000 de companii europene cu cea mai rapidă creștere, pe locul 720, fiind singura companie non-tehnologică din Croația luată astfel în calcul.

Accesul la medicamente în timp de pandemie. Despre investiții, echipă, portofoliu de produse și acoperire națională, cu Gabriel Bănică, Director General Europharm Distribuție CITEȘTE ȘI Accesul la medicamente în timp de pandemie. Despre investiții, echipă, portofoliu de produse și acoperire națională, cu Gabriel Bănică, Director General Europharm Distribuție

În 2019 a intrat pe lista celor mai bune 50 de locuri din lume pentru a mânca burgeri.

Piața locală de fast foood este estimată la circa 2,5 miliarde lei (un sfert din nișa totală a restaurantelor) și a reușit să reziste și în pandemie, principalii jucători din România fiind McDonald’s, KFC, Burger King, Spartan, Mesopotamia, Taco Bell.

Valoarea totală anuală a pieței de mâncare gătită și băuturi out of home din România (restaurante standard, fast-food, cantine, pub-uri și supermarket-uri) în cinci dintre cele mai mari orașe din țară (București, Timișoara, Iași, Cluj și Brașov) s-a ridicat, în 2020, la 10,2 miliarde lei, o scădere de doar 29% față de nivelul de 14,1 miliarde de lei din anul 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
submarine burger
croatia
restaurante
submarine burger romania