Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer online local, a fost capitalizat cu 50 de milioane de euro, banii urmând să susțină programul de investiții de 3,2 miliarde de lei al companiei, anunțat în prima parte a anului.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"Avem un angajament pe termen lung, care vizează transformarea eMAG într-un hub de ecommerce regional și implică investiții substanțiale, în valoare de 3,2 miliarde de lei, în următorii trei ani. Acest program de investiții este finanțat din trei surse: în primul rând din profitul reinvestit, o parte prin această majorare de capital susținută de investitori, iar o parte provine din credite.
Dintre cele 3,2 miliarde de lei, 785 de milioane de lei sunt alocați pentru dezvoltare internațională, 447 de milioane de lei pentru dezvoltarea de tehnologie românească, 251 de milioane de lei pentru dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice, iar 740 de milioane de lei vor fi investiți în alte companii și prin eMAG Ventures, programul de investiții pentru companii de tehnologie", a transmis compania pentru Profit.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 2020, afacerile Dante International au atins 6,72 miliarde de lei. Cifra include vânzările eMAG România, Fashion Days România, eMAG Bulgaria și eMAG Ungaria.
Compania este controlată de grupul sud-african Nasper - 79,28% și Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG - 20,72%.
CITEȘTE ȘI Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecteGrupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, local, național și internațional Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare și alte produse necesare casei tazz by eMAG și compania de software Zitec.