Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții Mid Europa, cu cea mai extinsă rețea de magazine din țară, va intra pe zona de livrare la domiciliu.
Compania va pune accent pe digitalizare în următoarea perioadă, menționând că expansiunea în offline se va face și de acum înainte într-un ritm susținut, dar numărul de magazine noi se va mai tempera, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate.
“În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Pofi și cumpărăturile convenience,” spune irectorul general Profi, Pawel Musial. “În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri”.
CITEȘTE ȘI Cele mai comune înșelătorii la care sunt expuse companiileCu circa 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în mai bine de 1.500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc și rețeaua românească cu cea mai mare acoperire georgrafică de la noi din țară.