Numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut pe 12 noiembrie, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat campania promoțională Black Friday, cu circa 10% comparativ cu ediția precedentă.
Suma medie cheltuită online cu cardul în ediția din acest an a evenimentului de cumpărături Black Friday a fost în valoare de aprox. 370 lei, în creștere cu circa 10% față de 2020. Cea mai mare tranzacție procesată de Netopia în perioada de referință s-a ridicat la suma de peste 77.000 lei.
Au fost procesate, în medie, 67 de tranzacții pe minut, iar vârful de tranzacții procesate s-a înregistrat în intervalul orar 14:00-15:00.
În ceea ce privește categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2021, în topul achizițiilor online s-au aflat: mobilierul, produsele electro-IT, articolele de fashion, dar și produsele pentru casă si gradina.
Două treimi din totalul comenzilor procesate de Black Friday 2021 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulți dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului.
Deși ziua de 12 noiembrie a reprezentat un vârf de comenzi, în continuare volumele de tranzacții procesate de companie în această săptămână sunt cu peste 30% mai mari decât într-o zi obișnuită, ceea ce subliniază faptul că mare parte dintre comercianții parteneri nu se rezumă la o singură zi pentru campania de Black Friday, ci la o perioadă promoțională mai extinsă.