eMAG își consolidează prezența în acționariatul platformei de food delivery Tazz by eMAG. Tranzacția a depășit 1 milion de dolari

eMAG își consolidează prezența în acționariatul platformei de food delivery Tazz by eMAG. Tranzacția a depășit 1 milion de dolari
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 27 ian 2021

Dante International, administratorul eMAG, cel mai mare retailer local online, a cumpărat de la Smart Management Invest Arad acțiuni reprezentând 10% din capitalul social al platformei de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), operată prin HCL Online Advertising. În urma tranzacției, care s-a ridicat la 4,453 milioane de lei, Dante International și-a majorat cota la 91,6% din capitalul social.

La acest preț, prin extrapolare, evaluarea Tazz by eMAG se ridică la aproape 45 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News
Ce este un Marketplace și cum poți să vinzi online CITEȘTE ȘI Ce este un Marketplace și cum poți să vinzi online

Administratorul eMAG a devenit acționarul majoritar al Tazz byeMAG (fosta EuCeMananc) în septembrie 2019, când a preluat o participație de 54% din acțiuni.

Ulterior, în octombrie 2020, firma a fost capitalizată cu 25 milioane de lei pentru a susține investiții în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri.

Lumea clocotește. Ce șanse are programul noului Guvern să fie respectat? CITEȘTE ȘI Lumea clocotește. Ce șanse are programul noului Guvern să fie respectat?

"Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să aducă clienților tot ce au nevoie rapid. Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, care să le ofere o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc, dar și o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, Tazz by eMAG a făcut acest efort de a-i susține în această perioadă printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei.devine Tazz by eMAG, brand sub care va aplica o nouă strategie, trecând de la food delivery la livrare rapidă, promisă în 60 de minute, de mâncare gătită, dar și alimente și orice produs necesar pentru casă", a declarat, în toamna anului trecut, pentru Profit.ro șeful companiei, Alin Șerban.

Ceilalți acționari ai HCL Online Advertising sunt Laurențiu-Bogdan Duță - 2,9%, Mihai-Cristian Brenda - 3,2% și Andrei-Alin Șerban - 2,3%.

MAM Bricolaj intră la cota bursei ca o companie cu valoare de 50 milioane lei CITEȘTE ȘI MAM Bricolaj intră la cota bursei ca o companie cu valoare de 50 milioane lei

Tazz by eMAG este disponibil în Cluj-Napoca, București, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Constanța, Suceava și Roman.

Printre parteneri Tazz by eMAG se numără Mega Image, Dr Max, McDonald’s, Sensiblu sau DM.

La acest moment, platforma oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele peste 1.000 de restaurante disponibile în aplicație.

HCL Online Advertising a consemnat în 2019 o cifră de afaceri de 1,47 milioane de lei și o pierdere netă de 2,89 milioane de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
tazz
emag
livrare mancare
actionariat