Retailerul francez Carrefour, operatorul celui mai mare lanț de hipermarketuri din Europa și al doilea mare jucător de profil la nivel global, și-a majorat vânzările nete în România cu peste 6% anul trecut, până la o nouă valoare record, de aproape 1,9 miliarde de euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Astfel, vânzările nete pe piața românească au crescut cu 6,12%, de la 1,78 miliarde de euro în 2017 la 1,89 miliarde de euro. Incluzând TVA, vânzările grupului francez în România au avansat cu 4,3% în termeni comparabili, până la 2,01 miliarde de euro.
Rețeaua locală de magazine Carrefour s-a extins cu aproape 40 de unități anul trecut, până la 360 de magazine, din care 35 hipermarketuri, 261 supermarketuri, 51 magazine de proximitate și 13 magazine cash&carry.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La nivel global, Carrefour a raportat vânzări nete de 76 miliarde de euro în 2018, în scădere cu 3% față de anul anterior. La 31 decembrie, grupul opera o rețea de 12.111 magazine.
Retailerul francez a raportat un profit din operațiuni recurente de 1,938 miliarde de euro, în creștere cu 4,6%, însă pierderile nete s-au adâncit la 561 milioane de euro, de la 531 milioane de euro în 2017.
Grupul a revizuit în urcare estimările privind economiile anuale până în 2020, de la 2 miliarde de euro la 2,8 miliarde de euro, și a anunțat că va accelera planurile legate de extinderea rețelei de magazine de proximitate, preconizând că va deschide 3.000 de noi astfel de unități până în 2022, față de 2.000 de noi unități estimate anterior.