Carrefour a deschis un nou hipermarket în România, al 40-lea din rețeaua locală.
Amplasat în incinta centrului comercial AFI Brașov, noul hipermarket este al doilea magazin sub acest format deschis de Carrefour în Brașov.
La nivel național, Carrefour operează o rețea de peste 360 de magazine, din care 40 hipermarketuri și 190 supermarketuri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În iulie, Carrefour a intrat pe o nouă nișă cu marca Bonteria Very & So, primul magazin doar cu parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului și produse BIO.
Retailerul francez a raportat vânzări de 1,1 miliarde de euro în România la jumătatea anului, în creștere cu 3,5% față de perioada similară din 2019, în pofida unui declin de 2,2% în trimestrul al doilea, cauzat de închiderile marilor centre comerciale pe fondul pandemiei.
La nivel internațional, Carrefour a obținut vânzări de 38,15 miliarde de euro în primul semestru, cu 7% mai mari față de același interval al anului trecut. Grupul francez a raportat un profit din operațiuni recurente de 718 milioane de euro, în creștere cu 29% de la 624 milioane euro în primele șase luni din 2019.
Carrefour operează o rețea de peste 10.800 de magazine în Europa, din care jumătate în Franța, fiind cel mai mare retailer din sectorul alimentar de pe continent și al doilea din lume, cu 12.669 de magazine la finele lunii iunie.