Furnizorul de tichete de masă Sodexo are peste 6.500 de comercianți parteneri pentru cardurile Gusto Pass și a ajuns la cea mai extinsă rețea de unități de retail care acceptă vouchere de masă în format electronic, acoperind peste 85% din suprafața țării.
„Vom continua extinderea rețelei, dezvoltând cea mai mare rețea de afiliați, atât pentru tichetele de masă electronice, cât și pentru cele tipărite, păstrându-ne astfel poziția de lider la nivel național”, spune Adina Popa, director marketing și dezvoltare Sodexo România.
Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile rețele de retail precum Billa, Carrefour, Auchan, Mega Image, Penny, Profi, în HoReCa, în unități precum City Grill și Pizza Hut, dar și în magazine de proximitate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit reprezentanților companiei, printre avantajele pe care le oferă astfel de carduri sunt 100% deductibilitate și scutire de taxe atât pentru angajat cât și pentru angajator, dar și o economie lunară de 94 lei per angajat pentru angajator prin oferirea cardurilor de masă Gusto Pass în locul aceleiași sume în bani.
Începând cu luna mai 2016, valoarea nominală a tichetelor și a cardurilor de masă a crescut de la 9,41 lei la 9,57 lei.
La nivel internațional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri. Cu afaceri la nivel global de 18 miliarde de euro și 420.000 de angajați, Sodexo este prezent în 80 de țări și are peste 32.000 de puncte de lucru.