Totalul volumelor tranzacționate în România, înregistrat la ora 9:00, cu ocazia Black Friday, se ridica la valoarea de 99,58 milioane de lei, în creștere cu 92,1% față de intervalul similar al ediției anterioare a evenimentului, arată datele în timp real publicate, vineri, de PayU România.
Conform statisticii, numărul total de tranzacții înregistrate până la ora respectivă era de 114.654, mai multe cu 88,12%) raportat la intervalul de referință, scrie Agerpres.
De asemenea, volumele totale tranzacționate cross-boarder ajunseseră la 5,7 milioane de lei (+143,03%), la 8.472 de tranzacții (+131,6%). În topul cross-boarder în funcție de banca emitentă a cardurilor conduce Marea Britanie, cu 83,59% din total, urmată de Ucraina (aproape 9%) și SUA (1,08%).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Datele PayU România arată, totodată, volume cu un singur click de aproape 60 de milioane de lei, la ora 9:00, în creștere față de anul trecut cu 141,95%), respectiv un total de 72.928 al tranzacțiilor cu un singur click.
Pe categorii de produse, pe primul loc în preferințe conduce detașat IT&C, cu 73,67% din total, urmat de eTail (aproximativ 18%) și Gaming (3,13%).
Minutul de aur a fost înregistrat în intervalul 7:44 - 7:45, moment în care au fost efectuate 4.792 de tranzacții. Numărul mediu de tranzacții pe minut este de 216, la momentul actual.
Un studiu realizat de Kantar România arată că mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puțin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei.
Cercetarea de specialitate evidențiază o preferință crescută pentru mediul online în rândul potențialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceștia se gândesc prima oară la un magazin online, în creștere cu 20% față de anul trecut.
În topul retailerilor online preferați de români se află eMag, urmat de Altex.ro și Flanco.ro.