Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că va controla fast food-urile din București, vicepreședintele ANPC, Mihai Culeafă, afirmând că trebuie ca serviciile oferite de aceste unități să fie la nivelul celor puse la dispoziție de un restaurant.
ANPC a transmis marți că în urma acțiunii de control efectuată la un fast food din Sectorul 2 al Capitalei și a neregulilor majore depistate acolo, vicepreședintele Mihai Culeafă își propune să verifice periodic aceste tipuri de unități.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
ANPC a precizat că echipe de control, coordonate de vicepreședintele Mihai Culeafă, vor supraveghea modul în care covrigăriile, patiseriile, shaormeriile din București, își desfășoară activitatea, astfel încât clienții obișnuiți ai acestora, muncitori, taximetriști, elevi și studenți și alte categorii sociale, obișnuiți consumatori ai unităților respective, să beneficieze de condiții normale de servire.
”Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri și străbăteam țara în lung și în lat. Nu de puține ori, împreună cu șoferii noștri ne opream și mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Și noi eram clienți obișnuiți ai acestor chișcuri și îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogeană, care este preferata mea. Acum, de când particip la acțiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spații dedicate alimentației publice. Și astăzi sunt oameni mulți care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă. Și pentru că aceste locații sunt numeroase, mici, dar cu o mulțime de clienți, trebuie să avem grijă ca serviciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziție de un restaurant”, a declarat Mihai Culeafă.
El a menționat că va fi zilnic în teren să vadă cum se desfășoară aceste activități.
“De aceea, îi invit pe toți cei care constată probleme, să îmi transmită, pe contul meu de facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informații despre locația unde văd că lucrurile nu sunt în regulă și imediat vom verifica locația cu pricina.Până atunci, în fiecare zi, voi fi pe teren, împreună cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfășoară aceste activități”, a mai transmis vicepreședintele ANPC.