Compania germană Fressnapf, cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie, a cărei intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro în primăvara acestui an, va deschide luna viitoare al doilea magazin de pe piața locală, în Timișoara, după ce în urmă cu două săptămâni a lansat primul magazin propriu în România, la Oradea, și tot de luna viitoare va lansa extinderea în capitală.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV VIDEO&FOTO Apare o nouă franciză în România. Vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine în următorii 5 aniÎnainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider
După lansarea de luna viitoare (1 septembrie) la Timișoara, vor fi lansate magazine și în cartierul bucureștean Drumul Taberei (7 septembrie), în Craiova (15 septembrie), în Voluntari, Lemon Park (22 septembrie), pe bulevardul Theodor Pallady din București (15 octombrie), precum în cartierul bucureștean Berceni și în Prahova, satul Blejoi (ambele pe 1 decembrie), relevă datele analizate de Profit.ro.
Extinderea a fost anunțată de Profit.ro de la jumătatea lunii august.
Până la finele acestui an vor fi lansate astfel un total de 14 magazine, ținta fiind de extindere cu 10-15 locații în fiecare an.
Primul magazin deschis de Fressnapf în România, la Oradea
Compania a lansat pe piața locală și o campanie de recrutări, pentru posturi de HR Business Partner, Lucrător Comercial (cu salariu brut de 5.150 lei) și Manager Magazin, relevă date analizate de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Planul pentru Diverta al noului proprietar: Nu avem intenții să mai închidem locații, ci dimpotrivă. Noi orașe vizate, inclusiv în mall. Cum va fi aplicat noul concept Read’n’Drink"În România găsim o structură urbană foarte potrivită și atractivă, cu orașe în jur de 100.000 de locuitori și/sau chiar mai mici. Fiecare va fi potrivit practic pentru magazinele Fressnapf și pentru sortimentul nostru. Acesta va fi structurat cu o combinație de mărci industriale și exclusive Fressnapf binecunoscute în toate intervalele de preț; ne vom concentra și pe produsele și serviciile locale", a comunicat compania pentru Profit.ro.
Profit.ro a anunțat în primăvară că Fressnapf pregătește intrarea în România, urmând să fie un concurent direct pentru Animax, cel mai mare lanț de petshopuri de pe piața locală.
Cu peste 1.650 de magazine și 12.000 de angajați în 11 țări europene, compania este pe piață din 1992, cu unități în franciză, din 1997 lansând primele magazine din afara Germaniei.
România este acum prima nouă piață directă de desfacere, după lansarea din Polonia, din 2012.
Compania are vânzări anuale de peste 3 miliarde de euro.
În România, cel mai mare lanț de petshopuri este Animax, vândut anul trecut, cum a anunțat în premieră Profit.ro, de firma americană de investiții The Rohatyn Group (TRG) către fondul A&M Capital Europe (AMCE), cu sediul în Londra, parte din grupul de investiții A&M Capital, cu active de peste 3 miliarde euro.