Amazon.com impune plafoane stricte de prețuri pentru ceea ce comercianții pot percepe pentru produsele lor pe o nouă platforma low-cost pe care gigantul comerțului electronic se pregătește să o lanseze, a relatat The Information, citată de Reuters.
Limitele de preț ale companiei includ 8 dolari pentru bijuterii, 13 dolari pentru chitare și 20 dolari pentru canapele, potrivit The Information, care a citat mesaje de la Amazon către comercianți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mesajele au inclus o listă de 700 de articole, scrie News.ro.
Amazon intenționează să livreze comenzi către clienții americani direct de la o unitate din Guangdong, China, se arată în raport, adăugând că percepe vânzătorilor taxe mai mici de onorare pentru articolele vândute prin noua platformă.
”Explorăm mereu noi modalități de a lucra cu partenerii noștri de vânzări pentru a ne încânta clienții cu mai multă selecție, prețuri mai mici și o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters, atunci când a fost contactat pentru un comentariu.
Compania lansează un site cu prețuri scăzute pentru a face față concurenței site-urilor de reduceri precum Temu și Shein, a căror popularitate a explodat datorită prețurilor lor scăzute.
CITEȘTE ȘI VIDEO „Coșul de cumpărături zburător” a fost inventat în Coreea de SudPlafoanele de preț, dacă sunt puse în aplicare, ar reprezenta o schimbare de strategie pentru Amazon, care în trecut nu a stabilit limite stricte pentru vânzătorii de pe platforma sa.
Acest lucru vine într-un moment în care compania vede semne de slăbiciune în vânzările cu amănuntul. Vânzările magazinelor sale online au crescut cu doar 5% în al doilea trimestru, încetinind de la o creștere de 7% în primul trimestru.