Facebook Inc negociază cu studiouri de la Hollywood pentru a produce show-uri de televiziune de calitate, bazate pe scenarii, compania intenționând să lanseze programe originale până la sfârșitul verii, informează Reuters.
Reprezentanții companiei Facebook au spus în cadrul unor întâlniri cu agenții hollywoodiene că sunt dispuși să aloce bugete de producție de până la 3 milioane de dolari pe episod, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal.
Facebook intenționează să atragă public cu vârste cuprinse între 13 și 34 de ani, dar în special din segmentul de 17 – 30 de ani, scrie News.ro.
Compania a programat deja drama "Strangers" și "Last State Standing", un show-concurs.
CITEȘTE ȘI Intesa Sanpaolo: Preluarea băncilor Veneto poate duce la închiderea a 600 de sucursale și plecarea a 3.900 de angajațiFacebook ar urma să lanseze episoadele într-un mod obișnuit, nu câte un sezon întreg, cum procedează Netflix Inc și Amazon.com Inc.
De asemenea, compania este dispusă să împartă datele de audiență cu Hollywood.
Reprezentanții Facebook nu au putut fi contactați pentru a oferi un punct de vedere.
Apple Inc a angajat copreședinții Sony Pictures Television, Jamie Erlicht și Zack Van Amburg, în această lună, pentru a conduce demersurile de programare video. Compania a început să includă seriale de televiziune originale în platforma sa în urmă cu o săptămână, cu reality show-ul "Planet of the Apps", și plănuiește să lanseze în aprilie și o adaptare după segmentul "Carpool Karaoke" din emisiunea ”The Late Late Show”, prezentată de James Corden la CBS.