CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app.
”CEC Bank continuă strategia de digitalizare prin oferirea de soluții 100% digitale. Prin intermediul noii funcționalități s-a implementat posibilitatea de remitere la distanță a imaginii Instrumentelor de Debit originale (Cecuri, Bilete la Ordin, Cambii), în vederea încasării de către clienții eligibili prin intermediul facilităților aplicației de Mobile Banking – CEC app. Această funcționalitate, în forma dezvoltată de noi, este o premieră în piața bancară românească. Obiectivul nostru este acela de a simplifica relația clienților cu Banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Prin accesarea acestei funcționalități, clienții nu mai sunt nevoiți să se deplaseze la Bancă pentru a depune Instrumentele de Debit în vederea încasării iar ulterior transmiterii prin intermediul aplicației de Mobile Banking, Instrumentele de Debit parcurg fluxul normal de procesare, ca în prezent. Digitalizarea serviciilor bancare continuă prin aducerea altor produse și servicii bancare în zona de procesare pe parcurs 100% online”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Concret, prin această funcționalitate, imaginile ID-urilor preluate prin intermediul CEC app sunt transmise în mod automat spre procesare în vederea remiterii la încasare.
Noua funcționalitate, disponibilă acum în aplicația de Mobile Banking, se adresează clienților persoane juridice care îndeplinesc o serie de criterii de eligibilitate. În acest sens, clienții sunt invitați să se adreseze unităților teritoriale unde au contul curent deschis.
Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 83,5 miliarde lei, la sfârșitul anului 2023.