Banca Comercială Română anunță un interes în creștere al clienților pentru produsele de economisire pe fondul pandemiei COVID-19. Conturile de economii au crescut cu 73% la 6 luni, în timp ce depozitele au înregistrat o creștere de 18%.
Mai bine de 9 din 10 conturi de economii au fost deschise online prin aplicația/pagina de internet banking George.
“Credem că românii au învățat să fie mai ponderați, în ultimii ani, mai ales după criza din 2009. Cu lecțiile învățate de-atunci, oamenii își doresc acum, mai mult ca oricând, să aibă la îndemână o plasă de siguranță financiară, indiferent că e vorba de un depozit, un cont de economii sau orice alt instrument de economisire. În același timp, aceste evoluții ne arată că transformarea digitală accelerată a BCR se află pe direcția bună”, spune Marian Ignat, Director Executiv Distribuție Retail, Banca Comercială Română.
CITEȘTE ȘI Profit.ro Financial Forum - Ministrul Finanțelor: Țintim în continuare o scădere a economiei de numai 2% în acest an. Mă aștept la o îmbunătățire a estimării Comisiei Europene, de -6%Banca a mai înregistrat și o triplare a deschiderilor de cont în valută, un sfert din noile instrumente fiind deschise prin internet banking și un avans de 166% a contractelor de direct debit.
Totodată, banca a vândut 28% din creditele nou acordate integral prin canalul digital.
BCR este a doua bancă din România după dimensiune, cu active de 71,45 de miliarde de lei la finele anului trecut.