Platforma de servicii și abonamente medicale și de fitness SanoPass țintește o nouă rundă de finanțare, de 3 milioane euro, vizând accelerarea dezvoltării prin creșterea portofoliului de clienți, integrarea cu clinicile și operatorii de fitness parteneri și lansarea propriei platforme de telemedicină.
Compania și-a dublat anul trecut cifra de afaceri, până la 420.000 euro, și-a crescut veniturile lunare de la 15.000 euro în ianuarie 2021 până la 75.000 euro în februarie 2022. Numărul de abonați a crescut până la 50.000 în decembrie 2021.
Unul dintre motoarele creșterii SanoPass a fost reprezentat de parteneriatele strategice dezvoltate cu mari companii de asigurări, de investiții imobiliare, instituții financiare și din industria farma.
CITEȘTE ȘI Emanuel Poștoacă, Nordis Group: Oferim servicii complete, la cel mai înalt standard, pentru turiști, proprietari și investitori“Am identificat nevoia existenței unei platforme “third party”, care să conecteze pacienții cu furnizorii de servicii medicale și de wellness”, au declarat Andrei Vasile și Delia Iliasa, co-managing partners SanoPass.
Compania a atras anterior susținerea fondului de investiții Cleverage Venture Capital, fond rezultat din asocierea antreprenorilor Wargha Enayati, fondator Regina Maria și președinte Enayati Group, Georgios Sofianos, antreprenor în industria de sănătate și CEO Sofmedica, Sergiu Neguț - business angel și co-fondator Fintech OS și Voicu Oprean, fondator AROBS Transilvania Software.
În runde anterioare, SanoPass a atras investiții de 400.000 euro (rundă Seed, în 2020), respectiv 850.000 euro (rundă Bridge, în martie 2021), în ambele runde investitorul principal find Cleverage Venture Capital.