Grupul MOL a finalizat, joi, achiziția operațiunilor de distribuție de carburanți (Downstream) și a operațiunilor de vânzări engros ale Eni în Slovenia, potrivit unui comunicat al companiei.
În urma finalizării tranzacției, rețeaua MOL crește cu 17 stații, consolidând poziția companiei între primii trei distribuitori de carburanți din Slovenia. Noile stații se adaugă celor 40 deținute deja de MOL în Slovenia, marcând și debutul prezenței Grupului în Ljubljana. Compania intenționează că toate stațiile sale din Slovenia să funcționeze sub marca MOL.
'Slovenia este o piață foarte importantă pentru noi, datorită proximității față de rafinăriile noastre. În plus, achiziția a 17 noi stații ne aduce mai aproape de clienți și ne va da ocazia să oferim mai multor călători ocazia de a zâmbi și de a beneficia de ospitalitate. Întrucât aceste preocupări ne ghidează în mod permanent activitatea, vom continua să îmbunătățim nivelul serviciilor și ofertei noastre, adaptate nevoilor clienților moderni și dinamici', a declarat Lars Hoglund, Senior Vice President, Divizia Retail, Grupul MOL.
Odată cu finalizarea achiziției companiei Eni Slovenia d.o.o., Grupul MOL va începe trecerea stațiilor Agip la marca MOL și va introduce în aceste unități conceptul Fresh Corner.
Grupul MOL este o companie multinațională integrată și independența, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operațiuni în peste 30 de țări și aproximativ 26.000 de angajați. Grupul are peste 75 de ani de experiență în explorarea și producția de hidrocarburi, cu operațiuni de producție în opt țări și activități de explorare în 13 țări.
Grupul controlează patru rafinării și două unități petrochimice la nivelul managementului integrat al lanțului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croația. Compania are o rețea de aproximativ 1.900 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 12 țări, din care peste 200 în România.
Sursa: Agerpres