O divizie a gigantului german al utilităților și energiei E.ON, cu operațiuni majore și în România, s-a văzut nevoită să își ceară scuze public unui număr de zeci de mii de clienți casnici britanici, cărora, în plină criză energetică, le-a trimis drept cadouri promoționale prin poștă perechi de șosete, cu recomandarea de a da căldura mai încet pentru a combate schimbările climatice, scrie The Guardian.
E.ON Next, unul dintre furnizorii majori de electricitate și gaze din UK, a transmis public că îi pare "incredibil de rău" pentru gestul de a le trimite clienților zeci de mii de perechi de șosete din poliester, înscripționate cu cu logo-ul companiei și cu sfatul de a coborî temperatura din locuințe pentru reducerea amprentei de carbon.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Inițiativa E.ON, parte a unei campanii de promovare a ideii de reducere a consumului de energie, a fost aspru criticată și ironizată pe rețelele de socializare, mai ales că a venit la scurt timp după ce un alt mare furnizor din Marea Britanie, Ovo Energy, le-a trimis scrisori clienților în care le recomanda să își strângă în brațe animalele de companie pentru a se încălzi în această iarnă.
Gospodăriile populației din Marea Britanie se confruntă cu facturi-record la energie și gaze iarna aceasta, situație întâlnită și în multe alte state europene.