Stellantis nu intenționează să vândă marca sa de lux Maserati, sau să reunească divizia cu alte grupuri de lux din Italia, a informat al patrulea producător auto mondial, transmite Reuters.
„Stellantis reafirmă angajamentul său ferm față de viitorul luminos al Maserati ca unică marcă de lux din cele 14 mărci ale Stellantis. Compania își reafirmă angajamentul față de întregul său portofoliu”, se arată în comunicatul firmei auto.
Directorul general Carlos Tavares avertizase săptămâna trecută că mărcile companiei care înregistrează pierderi și „nu fac bani, vor fi închise”.
Declarația vine după ce Stellantis anunțase rezultate sub așteptări în primul semestru din 2024, scrie Agerpres.
Maserati raportase pierderi operaționale ajustate de 82 milioane de euro în perioada ianuarie-iunie 2024.
Anterior unii analiști au indicat că Maserati ar putea fi scoasă la vânzare de către Stellantis, alături de alte branduri, cum ar fi Lancia sau DS, din cauza contribuției reduse la vânzările totale ale grupului.
Anul acesta, acțiunile Stellantis au scăzut cu 12%.
Stellantis, al patrulea producător auto mondial, a fost înființat în 2021, în urma fuziunii dintre grupul francez PSA și cel italiano-american Fiat Chrysler, și regrupează sub aceeași umbrelă mărci precum Fiat, PSA, Chrysler, Jeep, Citroen și Alfa Romeo.