Grupul Renault a anunțat că își extinde serviciile pe platformele de vânzări online, cu posibilitatea să achite mașina integral online și cu serviciul de livrare la domiciliu, o facilitate nouă pentru piața din România.
Cumpărătorii de mașini Renault și Dacia din România au acum posibilitatea să închidă tranzacțiile direct online, fiind extinsă capacitatea de plată de la un simplu avans, la plata integrală. „Platformele de vânzare online ale grupului au fost primele inițiative de acest gen din România și ne-au permis să înțelegem foarte exact nevoile și așteptările clienților noștri. Această evoluție a serviciilor ne ajută să continuăm inovația digitală din zona de e-commerce începută în urmă cu aproape 2 ani. Suntem convinși că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece așteptările clienților continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienților mai multă flexibilitate și o experiență digitală personalizată”, a declarat Mihai Tanase, Head of Digital Dacia & Renault.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit celor de la Renault Group, procedura de achiziție este intuitivă și rapidă. După căutarea și configurarea mașinii, clientul poate finaliza procedura, plătind integral online vehiculul sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro. Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura vor fi transmise electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.
Grupul Renault Romania spune că, până în acest moment, circa 1.200 de clienți ar fi ales să rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce.