Renault Arkana este noua vedetă a mărcii franceze, ea fiind scoasă în evidență în prezentarea făcută de șeful grupului francez, Luca de Meo. SUV-ul coupe a fost lansat în rețeaua comercială, inclusiv în România, la prețuri care se bat cu SUV-uri celebre deja din segmentul compact.

Renault România a anunțat prețurile de listă pentru SUV-ul Arkana, un model construit pe platforma CMF-B, pe care au fost dezvoltate atât Clio și Captur, dar și Sandero și Logan. Modelul este unul special, pe care marca franceză mizează pentru a-și îmbunătăți profitabilitatea, având prețuri mai mari, care generează și un profit pe măsură. În România, lansarea comercială a fost precedată de o campanie de vânzări exclusiv online a unei serii de 20 de exemplare, cu diferite dotări suplimentare. Renault anunță că toate cele 20 de modele, cu prețuri cuprinse între 25.540 euro și 30.890 euro, au fost vândute.
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Acum, prețurile de listă încep de la 24.100 de euro, un nivel comparabil cu cel al SUV-ului Tiguan, de la VW, sau cu Peugeot 3008, ambele SUV-uri de clasă C.
Sunt disponibile trei versiuni de echipare, care au fiecare doar două motorizări: un TCe de 1.3 litri, micro-hibrid, de 140 CP, cu cutie cu dublu ambreiaj, EDC, și un E-Tech hibrid de 1.5 litri, de 145 CP.
Cea mai scumpă versiune este RS Line, care costă 30.500 de euro, fiind dotată cu același motor E-Tech 145 care este disponibil și pe celelalte echipări.

Renault Arkana este un SUV compact, prin dimensiunile și designul său, chiar dacă beneficiază de o platformă de clasă B, având 4,57 metri lungime și o gardă la sol de 20 cm. Arkana nu oferă tracțiune 4x4 pe niciuna din versiunile sale și nici ca opțiune.
Ampatamentul de 2,72 metri este suficient pentru a oferi spațiu pasagerilor, în timp ce spațiul portbagajului, afectat parțial de forma tip coupe, are 513 litri (438 litri pentru E-Tech).
Renault Arkana a fost lansat pentru prima dată în urmă cu doi ani, în Rusia, varianta rusească fiind construită însă pe platforma Duster, inclusiv cu tracțiune intergrală. Varianta europeană are o platformă evoluată, cu mult mai multe tehnologii de siguranță și de confort.