Renault Arkana este noua vedetă a mărcii franceze, ea fiind scoasă în evidență în prezentarea făcută de șeful grupului francez, Luca de Meo. SUV-ul coupe a fost lansat în rețeaua comercială, inclusiv în România, la prețuri care se bat cu SUV-uri celebre deja din segmentul compact.
Renault România a anunțat prețurile de listă pentru SUV-ul Arkana, un model construit pe platforma CMF-B, pe care au fost dezvoltate atât Clio și Captur, dar și Sandero și Logan. Modelul este unul special, pe care marca franceză mizează pentru a-și îmbunătăți profitabilitatea, având prețuri mai mari, care generează și un profit pe măsură. În România, lansarea comercială a fost precedată de o campanie de vânzări exclusiv online a unei serii de 20 de exemplare, cu diferite dotări suplimentare. Renault anunță că toate cele 20 de modele, cu prețuri cuprinse între 25.540 euro și 30.890 euro, au fost vândute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acum, prețurile de listă încep de la 24.100 de euro, un nivel comparabil cu cel al SUV-ului Tiguan, de la VW, sau cu Peugeot 3008, ambele SUV-uri de clasă C.
Sunt disponibile trei versiuni de echipare, care au fiecare doar două motorizări: un TCe de 1.3 litri, micro-hibrid, de 140 CP, cu cutie cu dublu ambreiaj, EDC, și un E-Tech hibrid de 1.5 litri, de 145 CP.
Cea mai scumpă versiune este RS Line, care costă 30.500 de euro, fiind dotată cu același motor E-Tech 145 care este disponibil și pe celelalte echipări.
CITEȘTE ȘI FOTO Primele imagini cu noua generație Porsche Macan, complet electric, camuflatRenault Arkana este un SUV compact, prin dimensiunile și designul său, chiar dacă beneficiază de o platformă de clasă B, având 4,57 metri lungime și o gardă la sol de 20 cm. Arkana nu oferă tracțiune 4x4 pe niciuna din versiunile sale și nici ca opțiune.
Ampatamentul de 2,72 metri este suficient pentru a oferi spațiu pasagerilor, în timp ce spațiul portbagajului, afectat parțial de forma tip coupe, are 513 litri (438 litri pentru E-Tech).
Renault Arkana a fost lansat pentru prima dată în urmă cu doi ani, în Rusia, varianta rusească fiind construită însă pe platforma Duster, inclusiv cu tracțiune intergrală. Varianta europeană are o platformă evoluată, cu mult mai multe tehnologii de siguranță și de confort.