Pentru a putea să-și continue planurile de redresare, Polestar a cerut un împrumut de 600 de milioane de dolari de la proprietarul său, Geely Holding, bani cu care își va asigura necesarul de lichidități, într-un moment în care marca are planuri de extindere, inclusiv cu o uzină nouă.
Creditul va fi acordat în două tranșe, jumătate din sumă fiind acordată doar în funcție de nevoile viitoare ale producătorului.
Polestar este listat pe bursa secundară Nasdaq, fiind în pericol la un moment dat să fie delistată, din cauza scăderii abrupte a prețului unei acțiuni, la un nivel infim.
În luna iunie a acestui an, Polestar a mai accesat o finanțare de 200 de milioane de dolari, de la principalul acționar al grupului, Li Shufu. Finanțarea s-a realizat printr-o achiziție de acțiuni prin intermediul PSD Investment Ltd., o companie de investiții a lui Li (Eric) Shufu. Acesta a primit în schimbul sumei de 200 de milioane de dolari un pachet de 190 de milioane de acțiuni. La acel moment, Polestar a fost nevoită să facă o conversie de acțiuni pentru a menține pachetul de acțiuni al lui Li Shufu sub nivelul de 50%.
Polestar are sediul în Goteborg, Suedia, dar principalele uzine ale sale sunt în China și SUA. Gama sa s-a extins în ultimii ani la trei modele, Polestar 2, 3 și 4, iar planurile cuprind alte modele, de la 5 la 7, pentru următorii ani. Compania intenționează să aducă producția lui Polestar 7 în Europa, într-una dintre uzinele Volvo, cel mai probabil în Cehia, unde a început construcția unei noi uzine ce va începe producția în 2026.
Compania s-a lansat în urmă cu opt ani, ca o marcă exclusivistă care țintea modelul de vânzări bazat pe subscripții, nu pe vânzări directe în showroom. Ulterior, planurile s-au schimbat, pentru că succesul a întârziat să apară.
Polestar are un nou CEO începând din toamna lui 2024, după ce Thomas Ingenlath, cel care a condus timp de câțiva ani compania, a demisionat din motive necunoscute. În locul său a fost numit Michael Lohscheller, fost CEO al Opel în perioada imediat achiziției de către PSA, trecut apoi prin fruntea mai multor companii de mici dimensiuni.
Lohscheller a anunțat că își propune o creștere anuală de 35 de procente până în 2028, bazându-se pe o tendință crescătoare a pieței de mașini electrice.
















