Opel a anunțat mai multe schimbări în rândul directorilor săi, pe zona de vânzări și marketing, pentru a revitaliza vânzările, în special pe piața de origine, Germania.
Opel a numit un nou director de operațiuni pentru Germania, în persoana lui Andreas Marx, fost șef de produse și prețuri. Marx îl înlocuiește pe Ulrich Selzer, care a fost desemnat să se ocupe de un proiect strategic, având ca obiect internaționalizarea mărcii. Pe postul ocupat anterior de Andreas Marx a fost desemnat Tobias Gubitz, care era șeful de marketing și strategie al Opel. În locul său a fost numit Patrick Fourniol, care până acum a fost șeful de marketing al mărcii Vauxhall și va fi înlocuit, la rândul lui, de Peter Hope, șeful diviziei de clienți de la Vauxhall.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cea mai importantă numire, Andreas Marx, este unul din angajații vechi ai mărcii, fiind angajat din 1997 în companie și având un parcurs în aftersales, vânzări și marketing, prețuri și management de produs. Tobias Gubitz a venit în 2014 la Opel, de la Henkel, în timp ce Fourniol a venit în companie în 2018, după ce a lucrat pentru Renault și Toyota.
Opel se află într-o perioadă de puternice transformări, după ce a fost cumpărată de PSA Group de la General Motors. Mașinile sale au început să fie transferate pe platforme ale francezilor, uzinele au fost restructurate, iar mai multe modele nerentabile au fost scoase din producție. Unul din cele mai vândute modele ale Opel, SUV-ul Mokka, care a fost produs inclusiv în Coreea, în uzina GM, a fost scos din ofertă, deoarece urmează să fie lansată noua sa generație dezvoltată pe platforma pe care sunt construite mai multe modele Peugeot și Citroen.
Vânzările autovehiculelor Opel au scăzut în 2019 cu aproape 6 procente, la 977.100 unități, însă noii șefi ai companiei au anunțat încă de la început că urmăresc o strategie bazată pe creșterea profitului, nu pe creșterea volumelor vândute. De asemenea, Carlos Tavares, CEO PSA, și CEO-ul Opel Michael Lohscheller au ca țintă extinderea piețelor Opel la nivel global, deoarece 96% din clienții mărcii se află deocamdată în Europa. Șeful Opel a declarat că Opel va intra până în 2022 pe 20 de noi piețe ale lumii.