Dacia aduce fanilor săi o surpriză plăcută, prezentând primele imagini cu viitorul model al mărcii. Denis Le Vot, CEO al mărcilor Dacia și Lada, a prezentat primele informații ale planului de restructurare al Renault Group care privesc impactul acestui plan asupra mărcii românești.
Cele două mărci est-europene, Dacia și Lada, își unesc destinele mai mult decât până acum, pentru a-și pune în valoare avantajele de cost și apetitul clienților din întreaga lume pentru mașinj care oferă „value for money”, un concept despre care Denis le Vot spune că va fi întotdeauna la modă.
CITEȘTE ȘI Ce este un Marketplace și cum poți să vinzi onlinePlanurile anunțate pentru Dacia (marcă ce va fi alăturată brandului rusesc Lada) pot fi văzute AICI
În cadrul planului de dezvoltare a mărcii Dacia, surpriza vine din prima lansare: un SUV despre care s-a vorbit intens în ultimul an și care acum apare pentru prima dată în public sub forma unui concept: Dacia Bigster. Acesta are un design spectaculos, modern, care sigur va atrage atenția întregii lumi asupra mărcii. În plus, conceptul, un SUV compact, mai mare decât Duster, va purta și un logo redesenat, al Dacia.
Imagini pot fi văzute în material și în GALERIA FOTO
Denis le Vot nu a oferit detalii privind data la care SUV-ul se va transforma în model de serie, însă informațiile prezentate evidențiază anul 2025 pentru primul SUV compact al Dacia. Un alt model, înlocuitorul lui Lodgy și MCV ar putea fi prezentat în toamna acestui an, cu debut comercial în 2022.
„Conceptul Bigster prefigurează deschiderea gamei Dacia către noi orizonturi”, anunță Dacia. Informațiile oficiale transmise ulterior conferinței arată că Bigster este Un „SUV de 4,6 metri lungime, robust, spațios și perfect adaptat pentru escapadele în aer liber. Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior.”
„Dacia va continua să propună clienților modele fiabile, la cel mai bun preț. Odată cu crearea noului business unit Dacia-Lada, vom exploata la maxim potențialul platformei modulare CMF-B, vom deveni mai eficienți și vom crește calitatea, competitivitatea și atractivitatea produselor noastre. Avem așadar toate atuurile pentru a ne dezvolta spre noi orizonturi. Conceptul Bigster este un indiciu pentru calea pe care o vom urma”, a declarat Denis Le Vot.
„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi.”, a transmis și directorul de design Dacia, Alejandro Mesonero-Romanos, prezentat pentru prima dată în această poziție.
„Proporțiile conceptului Dacia Bigster sunt în egală măsură contemporane și atemporale. Liniile sale simple, lipsite de artificii estetice inutile, inspiră robustețe.
Nu doar dimensiunile exterioare sunt generoase în cazul conceptului Dacia Bigster. Interiorul este la rândul său foarte primitor, fiind printre cele mai spațioase din acest segment. Semnătura luminoasă în formă de Y este de acum mai amplă, accentuând aspectul robust specific modelelor SUV. Un aspect pus și mai mult în valoare de culoarea verde închis a caroseriei.” Se mai arată în prezentarea modelului.
Potrivit informațiilor oficiale, conceptul Bigster nu va avea „artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu”. Se intenționează astfel crearea unei imagini de marcă mai robuste, moderne. „Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale”.
Pentru prima dată este confirmat oficial și motorul hibrid, pe un model de serie. „Anticipând un viitor model reprezentativ al gamei Dacia, Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride”.