Peugeot a lansat pickup-ul Landtrek pe noi piețe globale, în Africa și America de Sud, extinzând simțitor țările în care acest model este disponibil.
Noul Peugeot Landtrek, un pickup de dimensiuni medii, cu capacitate de transport de o tonă, devine tot mai mult un model global, după ce a fost lansat luna aceasta de marca franceză pe piețele din Africa de Sud și în Chile. Anteiror, Landtrek fusese lansat în Orientul Mijlociu, în Maroc, Tunisia, Gana și Senegal, precum și în Ecuador, Peru, Guatemala, Panama, Paraguay, Republica Dominicană și Uruguay. Pick-up-ul Peugeot nu va fi lansat în Europa, platforma sa fiind deja depășită din punct de vedere al legislației europene.
Peugeot spune că țintește cu acest model o piață de peste 2,4 milioane de untiăți vândute, respectiv segmentul pickup-urilor medii, care au regiunile de dezvoltare în special Africa și America de Sud.
CITEȘTE ȘI Volkswagen Golf, afectat de criză, iese din Top 10 al vânzărilor europene după zeci de ani de supremație. Marile companii pierd mii de mașini pe ziLandtrek se caracterizează prin motorizări simple, de 1.9 litri diesel, 150 CP, și 2,4 litri benzină, 210 CP, în funcție de piață, cutie automată sau manuală și tracțiune față sau integrală. De asemenea, este disponibil cu cabină simplă sau dublă. Suprafața de transport are dimensiuni tipice pentru acest segment, cu 1,63 metri lungime a benei la double-cab și 2,43 metri la single-cab. Lungimea totală este de 5,33 metri, cu 1,92 metri lățime. Echipamentele oferite standard sunt și ele la un nivel acceptabil: ESP, 6 airbaguri, Hill Descent Control, controlul tracțiunii, plus sistem multimedia cu afișaj de 10 inci, cu Apple CarPlay și Android Auto.
Peugeot are o cotă de piață de 4,5% pe noua piață din Chile, având un model, Partner, lider al segmentului de LCV-uri.