Mercedes-Benz a prezentat versiunea Maybach a limuzinei S-Class, o variantă care amintește de luxoasele automobile Maybach, la care constructorul german a renunțat în urmă cu un deceniu.
Maybach a încetat să existe ca brand separat în 2012, când CEO-ul de atunci, Dieter Zetche, a eșuat în încercările sale de a-l menține pe profit. A rămas doar numele, folosit de Mercedes-Benz pentru a crea versiuni sofisticate, luxoase, ale mașinilor sale. Primul astfel de model a fost lansat în 2014, pentru ca acum, noua generație Mercedes S-Class să beneficieze și ea de o reinterpretare în stil nobil, cu un interior elegant și confortabil, dar și motoare extrem de puternice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noul Mercedes-Maybach S-Class se remarcă în primul rând printr-o lungime de 5,47 metri, specifică limuzinelor de lux, mai mare cu aproape 20 de centimetri decât versiunea cu ampatament lung a lui S-Class și cu 30 de centimetri față de un S Class scurt. Acest lucru a fost posibil prin creșterea ampatamentului cu 30 de centimetri (plus 18 față de versiunea lungă a lui S Class), o valoare foarte mare, care a generat spațiu interior și confort pentru pasageri.
Așa cum ne-a obișnuit, Maybach s-a concentrat și de această dată pe confortul pasagerilor, astfel că le-a pregătit nu doar spații individuale în spate, 253 de lumini ambientale LED, ci și suspensii AIRMATIC și o serie de tehnologii de asistență de ultimă generație. Ar mai putea fi menționate funcțiile de masaj în scaune, inclusiv la gambe, pentru cei care stau în spate, ușile electrice sau sistemul activ de reducere a zgomotului. O noutate absolută este și lumina adaptivă pentru zona din spate, care poate fi reglată atât ca strălucire, cât și ca putere și poziție, fiind reglabilă de la lumină de lucru, la lumină de lounge și relaxare. Și pentru șofer există o serie de tehnologii și inovații, începând cu sistemul Digital Light, care proiectează pe șosea, în raza farurilor, diferite semne și semnale ajutătoare. Punctul culimnant este celebrul deja MBUX; display-ul inteligent Mercedes, care înglobează o serie de tehnologii de ultimă oră de conectare și entertainment.
CITEȘTE ȘI Salonul auto din Munchen: Dacia va fi prezentă cu Spring, Duster și posibil un nou model, în schimb Opel nu va participaPrintre detaliile tehnice oferite de constructorul german se numără cele referitoare la sistemul de compensare a zgomotului, care acționează printr-o contrafazare a zgomotului șoselei într-un interval de trei milisecunde. Mercedes ne mai spune că frigiderul special instalat poate oferi o temperatură între 1 și 7 grade, dar și că pachetul Chauffeur poate permite înclinarea scaunului șoferului doar între 23 și 90 de grade, pentru a nu deranja pasagerul din spate. În același timp, scaunele Executive se pot înclina la 43,5 grade. Sistemul de siguranță PRE-SAFE include un total de 18 airbaguri, amplasate de jur împrejurul habitaclului.
Mercedes spune că de la lansarea acestui automobil, o veritabilă încrucișare între S Class și brandul de lux Maybach, au fost vândute 60.000 de exemplare, în ultimii ani fiind exportate în jur de 600 de unități pe lună către China.
Am lăsat la final motorul, pentru că vorbim despre propulsoare care încep să contrasteze cu ceea ce se întâmplă în industria auto în ultimii ani. Pe versiunea S 580 4MATIC vorbim despre un hibrid sau despre alte intervenții ale curentului electric, ci despre un motor clasic cu benzină, un V8 cu o cilindree de 4.0 litri, ce produce peste 500 CP și un cuplu maxim de 5.500 de Nm. Transmisia este și ea pe măsură: o cutie automată 9G-Tronic, de ultimă generație. Dar există și S 680, care are patru cilindri în plus și o capacitate de 6.0 litri, cu 612 CP și 900 Nm. Chiar și așa, niciunul din aceste motoare nu asigură o accelerație mai bună decât cea a celui mai luxos Tesla S. Pentru că la S580 avem 4,8 secunde, de la 0 la 100 km/h, iar la S680 accelerația este de 4,5 secunde, mai multe decât dublu față de Tesla.