Mercedes-Benz România a făcut o mutare strategică din punctul de vedere al distribuției de piese pentru automobilele mărcii și a construit un nou centru de logistică în Dragomirești-Vale, la câțiva pași de București, în timp ce și-a închis principalul centru de distribuție, din Oradea.
Punctele de service autorizate Mercedes-Benz din România vor fi deservite de acum înainte de un nou centru de piese de schimb, deschis de compania germană în București, în paralel cu închiderea centrului din Oradea, deschis în urmă cu 12 ani. Noul centru va livra piese auto pentru toate diviziile Mercedes-Benz, respectiv autoturisme, vehicule comerciale și camioane/autobuze. Noul centru are o suprafață de peste 7000 m2 și depozitează în acest moment peste 23.000 de piese.
„Noul centru logistic din București reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a Rețelei Logistice era prevăzut de mult și ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service. Am implementat o perspectivă comercială holistică, cu o abordare concentrată pe satisfacția clienților”, a declarat Amanda Zhang, noul CEO al Mercedes-Benz România, prezentă într-o întâlnire online cu jurnaliștii români.
CITEȘTE ȘI Stellantis pregătește vehicule comerciale propulsate cu hidrogen și bateriiComunicarea cu cele 46 de puncte de service din România se face exclusiv digital, partenerii având acces astfel al informații privind disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor.
„Depozitul nostru din Oradea se afla în improbabilitatea de a acomoda cerințele dinamice ale pieței de After-Sales din România. Terenul din apropierea Bucureștiului este locația perfectă, întrucât ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile de distribuție și totodată de a amplifica nivelul serviciilor destinate clienților și partenerilor noștri”, a declarat Ionuț Icsaru, managerul noului Centru Logistic Mercedes-Benz România.
Centrul oferă piese necesare proceselor obișnuite de reparații și întreținere, precum și reparații mai complexe, precum tinichigerie și caroserie, dar și asamblări pentru propulsie - motor, transmisie, cutie de viteze. În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore.