Primul dealer din rețeaua BMW Group România care realizează o investiție de renovare și transformare după cele mai noi standarde ale grupului german a inaugurat la Oradea primul showroom al mărcii MINI din afara Bucureștiului. Clienții pot comanda online și își ridică mașina de la dealer.
Investiția aparține Grup West Premium și depășește 500.000 de euro, lucrările având incluse și spațiul existent, dedicat mărcii BMW. Dealerul are o istorie de peste 30 de ani pe piața locală și de aproximativ 16 ani în rețeaua BMW, după ce, în 2009, a deschis un centru autorizat BMW și BMW Motorrad.
Urmând strategia grupului BMW, noul spațiu destinat celor două mărci ale companiei germane urmează filosofia „phigital”, care conectează experiența digitală de pe site-ul mărcii și din aplicația dedicată clienților cu experiența din showroom. Clienții au posibilitatea configurării de modele acasă și apoi să continue procesul de comandă la dealeri, cu sprijinul unui consultant.
Zona ce va fi dedicată mărcii MINI va avea mașini pentru test și va oferi posibilitatea celor interesați să vadă pe viu modelele MINI. Funcționarea dealerului MINI marchează o premieră pentru cei din Oradea, deoarece marca britanică a trecut la sistemul de distribuție de tip agenție.
Acesta presupune ca vânzările să fie realizate direct de producător, în timp ce dealerul este doar un agent comercial, care primește comision pentru fiecare mașină vândută, spre deosebire de sistemul anterior, care presupunea achiziția de stocuri și vânzarea acestora de către dealer.
Investiția a mai marcat o premieră importantă – rețeaua de showroom-uri MINI se extinde cu această ocazie cu primul spațiu din afara Bucureștiului, în Nord-Vestul României. Clienții pot explora gama MINI și testa noile modele acum și la Oradea, la cel mai nou reprezentant al mărcii. Grup West Premium Oradea valorifică astfel noua abordare de business MINI, bazată pe un sistem de agent și care se bazează pe soluții on-line complete de vânzări centralizate pe site-ul mărcii, www.mini.ro.
MINI ajunge la trei centre de vânzări pe teritoriul României, cu tot cu cele două centre din București. De asemenea, marca are șase centre de service autorizate de marcă, în Timișoara, Cluj, Ploiești și Iași, precum și două în București.
În primele 10 luni ale anului, marca MINI a înregistrat o creștere de 11%, cu un total de 295 înmatriculări, una din cele mai bune performanțe din istoria mărcii în România. “Avem un portofoliu nou și diversificat de modele, care include și multe modele electrice, ideale pentru mobilitatea urbană.
O prezență mai puternică la Oradea ne deschide accesul către grupe noi de clienți”, a transmis Oliver Rademacher, șeful BMW România, prezent la evenimentul de deschidere de la Oradea, împreună cu Neil Fiorentinos, președintele BMW Group Europa Centrală și de Est.
















