Sâmbătă, 20 martie, exact în ziua echinocțiului de primăvară, Dacia deschide precomenzile pentru noul model electric al mărcii, Spring, care va putea fi astfel rezervat de clienții din România. În Madrid, Paris, Milano și București vor avea loc spectacole pe stradă, cu artiști consacrați.
Dacia anunță că mai sunt doar două zile până la startul precomenzilor pentru Spring, folosind o strategie strâns legată de numele acestui model. „Spring is coming” este sloganul cu care modelul ce este cel mai ieftin automobil electric din Europa se lansează pe continent.
CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!Dacia Spring este un automobil urban cu o autonomie care depășește cu puțin pragul de 300 de km, omologați WLTP, bateria fiind suficientă pentru mai multe zile de deplasare într-un oraș extrem de aglomerat, dar și pentru o deplasare în afara orașului, pe distanțe scurte. De exemplu, distanțe precum București – Ploiești sau București – Pitești vor putea fi parcurs cu o singură încărcare de persoanele care fac naveta zilnic. De asemenea, pentru cei care locuiesc în cartiere aflate în localități suburbane, Spring va fi un mijloc de transport cu costuri apropiate de zero.
Evenimentele pregătite de Dacia pentru a marca venirea primăverii includ o campanie „plină de culoare și cu o tușă fun”, anunță echipa de comunicare a constructorului de la Mioveni.
Mesajul central al campaniei este „Exclusiv pentru toți” și a fost creat de Publicis Conseil și regizorul James F. Coton, pe acordurile cântecului «Mad World» în interpretarea lui Noëm. După cum este descrisă campania, aceasta „pune în paralel două lumi, fiecare existând alături de cealaltă, fără a se judeca reciproc; cea a ultra exclusivității și cea a inclusivității cu Dacia”.
Scopul campaniei este să reflecte „poziționarea Dacia ca brand care revoluționează piața auto”.
CITEȘTE ȘI FOTO BMW a anunțat prețurile pentru noul SUV electric iXÎn paralel, Dacia lansează împreună cu agenția Hopscotch operațiunea #SpringIsComing, derulată în mai multe orașe mari din Europa. Pentru a sublinia că strada este locul de pornire a marilor schimbări, Dacia s-a asociat cu o serie de artiști urbani „pentru a aduce un vânt de libertate în domeniul mobilității”. Patru echipe de artiști urbani au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano și București cu creații originale pe această temă.
În plus, începând din 20 martie, publicul larg va putea descoperi pe rețelele sociale Dacia lucrările unor artiști talentați, „recunoscuți pentru angajamentul lor în promovarea unei arte eliberate de orice constrângeri”: William Roden (Paris), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milano) și Sweet Damage Crew (București).
Reamintim că Dacia Spring va putea fi cumpărată începând de la 16.800 euro, în România. Versiunea care poate fi comandată odată cu deschiderea precomenzilor este una mai scumpă, la 18.100 de euro. Dacă este aplicată subvenția de la Rabla Plus, mașina poate fi cumpărată cu aproximativ 9.050 de euro