Duster va primi anul viitor, ceva mai devreme decât era așteptat, o împrospătare estetică, dar și unele noutăți tehnice, printre care și o cutie automată.
Pentru SUV-ul Dacia Duster se apropie momentul unei noi generații, dar până atunci mașina trebuie să treacă printr-un face-lift, așa cum se întâmplă cu orice automobil, la jumătatea vieții. Practic, după aproximativ patru ani, pentru revigorarea vânzărilor, mașinile trec printr-o ușoară revizuire estetică, primesc, uneori, motorizări mai noi, se schimbă discret interiorul, apar, de cele mai multe ori, culori noi pentru caroserie, pentru tapițerie. Este o strategie de marketing veche de decenii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La Duster, momentul ar fi fost sfârșitul anului 2021 - începutul anului 2022. Numai că vremurile speciale pe care le traversează constructorii aduc și schimbări de strategie. Lansarea lui Duster 3 a fost devansată cu câteva luni, după cum a anunțat Mark Suss, directorul de program Dacia, pentru 2024, astfel că și face-liftul a fost grăbit.
Despre lansarea unui face-lift Dacia Duster în următoarele lui au apărut informații deja, dar erau neoficiale, bazate pe surse. Un document intern, al Renault, destinat rețelei de dealeri, confirmă însă, în acest moment, programul lansărilor Dacia. Potrivit acestui document, există două informații certe: Duster face-lift vine în prima parte a anului 2021, iar modelul va avea din nou o cutie de viteze automată de tip EDC. Documentul le transmite dealerilor să profite de lansarea noului model: ‚Profitați de face-liftul Duster și de asemenea de întoarcerea unei cutii EDC, argument cheie pentru clienții din segmentul C”.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Dacia a lansat oficial în România noile Sandero, Logan și Sandero Stepway. Prețuri complete pentru toate versiunileVânzătorii de Dacia sunt încurajați să exploateze la maximum anul 2021: „2021 va fi un an inedit pentru Dacia, care va determina cinetica următorilor cinci ani”. Delarii sunt informați că este nevoie să lanseze cu succes noile Sandero și Sandero Stepway, pentru a le consolida poziția de lideri la vânzările către persoane fizice. Apoi să lanseze Spring Electric, „a treia rEVoluție Dacia”, cu precomenzi și comenzi între martie și august și lansarea vânzărilor în septembrie. De asemenea, sunt sfătuiți să vândă priezele de tip Wall Box, numite Dacia Box, pentru încărcarea acasă, la 7 Kw. Nu în ultimul rând, sunt anunțați că trebuie să maximizeze vânzările de motorizări ECO-G, o motorizare GPL – benzină, pentru a reduce amprenta de carbon a mărcii.
În prezent, mai putem avea o certitudine, referitoare la Duster: acesta nu poate deocamdată să ofere tehnologiile care sunt prezente pe Sandero și pe Logan, deoarece platforma de care dispune SUV-ul nu este atât de avansată.