Celebra asociație ADAC, din Germania, corespondentul ACR din România, și-a anunțat membrii că a semnat un contract important cu producătorul de autoturisme Dacia pentru vânzarea de automobile în leasing, ceea ce reprezintă o oportunitate foarte mare pentru marca românească.
Germanii vor putea să-și cumpere automobile Dacia prin intermediul ADAC, care furnizează de foarte multă vreme facilități de leasing și închiriere pentru membrii săi. Aceștia vor avea acces acum la modelele Jogger, Duster, Sandero și Sandero Stepway, la motorizările ECO-G, în „condiții speciale de închiriere”.
Asta înseamnă că pentru Dacia se deschide o fereastră foarte largă de promovare și de vânzare, având în vedere că ADAC are un număr uriaș de membri. Mai exact, conform datelor oficiale ale asociației, la 31 decembrie 2020 erau înscriși peste 21 de milioane de membri care își plăteau cotizația, din care peste 15 milioane erau membri cu drepturi suplimentare, prin plata unei cotizații mai mari.
„În prezent ne extindem portofoliul de leasing cu GPL pentru că dorim să oferim membrilor ADAC și alte opțiuni alternative de mobilitate, pe lângă concentrarea pe electromobilitate în cooperările producătorilor.
Prin urmare, suntem foarte fericiți de noul partener Dacia, care este lider în sectorul GPL. Închirierea, în special ca opțiune de utilizare temporară, este ideală pentru forme alternative de conducere.
Membrii ADAC pot încerca cu ușurință dacă unitatea se potrivește profilului lor de mobilitate. GPL este relativ stabil ca preț, un avantaj major pe piața volatilă a combustibililor și, în prezent, este cu jumătate mai ieftin decât motorina”, a declarat Mahbod Asgari, CEO ADAC SE.
Contractul a fost semnat din partea Dacia de CEO-ul Denis Le Vot, care a subliniat importanța acestui contract: „Suntem încântați să putem oferi o gamă de produse atât de puternică precum modelele noastre ECO-G exclusiv pentru membrii ADAC cu un partener renumit precum ADAC SE. Apariția în lumea vehiculelor ADAC marchează un început promițător al cooperării noastre de succes și întărește încrederea în marca Dacia în plină expansiune”.
Dacia este liderul european al vânzărilor de motorizări GPL, având o combinație de motoare benzină GPL care oferă o autonomie de peste 1000 de km, amănunt apreciat de clienții Dacia. În plus, faptul că motorul poate funcționa alternativ cu cele două tipuri de carburant, cu o comutare instantanee direct în timpul mersului, reprezintă o reală alternativă la motoarele diesel, care au dispărut din oferta Dacia.
Cei de la ADAC subliniază și efectele de mediu ale utilizării GPL: emisii mai mici cu 13% comparativ cu benzina și emisii de NOx (oxizi de azot) foarte reduse.
ADAC este celebra asociație germană care s-a opus vehement în 2005 lansării modelului Dacia Logan pe piața din Germania, susținând că nu prezintă un grad suficient de ridicat de siguranță. Cei de la ADAC au făcut un test de ocolire de urgență a unui obstacol, la fel de celebrul "test al elanului", în timpul căruia mașina s-a răsturnat. Cazul a stârnit ample comentarii la vremea respectivă, inclusiv din partea companiei. Ulterior, ADAC a refăcut testul, Logan reușind să îl treacă cu brio. Modelul a avut în anii care au urmat un succes foarte mare pe piața din Germania și a deschis drumul către vânzările pe care astăzi Dacia le are pe cea mai mare piață auto din Europa.