Tendințele din industria auto care se bazează pe prezența nu doar a unui display în interiorul mașinii, ci chiar pe două sau trei au adus un succes neașteptat pentru Continental, unul dintre cei mai mari producători de componente pentru industria auto globală.
Ecranele care au ajuns să acopere bordul automobilelor pe toată lățimea lui, dar și display-urile OLED sunt cele mai noi tendințe din automobilele actuale, fie că sunt electrice, fie cu motorizări clasice, cu combustie. Acest element a contribuit semnificativ la revigorarea afaacerii Continental, care precizeazcă că a primit comenzi suplimentare care depășesc 2 miliarde de euro pentru a produce ecrane de mari dimensiuni. Noile comenzi urcă afacerile cu ecrane ale companiei la peste 7 miliarde de euro.
Continental a lansat ecranul lat, pe toată întinderea bordului mașinii, în 2021, acesta fiind o soluție foarte bine primită de clienți și de cumpărători, deoarece înlocuiește display-urile separate și crează un aspect SF în automobil. Ecranul are mai multe zone de comandă și poate fi accesat în egală măsură de șofer și de pasager, pentru diverse funcții. Tehnologia de tip matrix backlight, care permite controlul fiecărui LED de pe ecran, este cea care a făcut din acest tip de ecran o soluție avansată, cu un contrast înalt și o calitate a imaginii foarte bună.
CITEȘTE ȘI Europa se pregătește să se lupte cu constructorii chinezi de automobile. „Nu atacă doar Dacia, ci atacă toate mărcile.”În acest moment, Continental spune că cererea pentru soluțiile de afișare cunoaște o creștere foarte mare, iar producția acestora necesită tehnologii inovatoare. Acesta este motivul pentru care companie spune că va schimba paradigma în producție, prin folosirea de capacități de producție de mari dimensiuni.
Continental livrează în prezent circa 30 de milioane de componente destinate experienței utilizatorului (UX) între care și afișajele, având o pondere de circa 30% din întreaga piață de astfel de componente, la nivel global.