Centrul de Piese de Schimb al Renault Group din România, situat la mică distanță de Pitești și de Uzina Dacia din Mioveni, a ajuns la o suprafață de peste 6 hectare, la 20 de ani de la înființarea lui, fiind cel mai mare centru de distribuție de piese al grupului francez, din afara Franței.
CPS Oarja, așa cum este numit pe scurt Centrul de Piese de Schimb al grupului Renault din România, care se ocupă de distribuirea la nivel global al pieselor de schimb atât pentru mașinile Dacia, cât și pentru Renault și Nissan, a ajuns la 20 de la înființarea lui cel mai mare centru Renault din afara Franței, cu o suprafață de 65.000 de metri pătrați și cu o capacitate anual impresionantă: 30.000 de piese încărcare anual, în nu mai puțin de 16.500 de camioane, având un volum de 700.000 de metri cubi. Piesele pleacă către aproape 30 de piețe externe unde se află rețelele Dacia, Renault sau Nissan care utilizează piesele la reparațiile mașinilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Inițial, în 2003, Centrul de Piese de Schimb a fost construit în comuna Bradu, pe o suprafață de 14.000 metri pătrați, însă creșterea volumului de mașini produse a adus implicit și un trafic mult mai mare de piese de schimb, astfel că a fost nevoie de un spațiu mai mare. În 2010, a fost inaugurat noul depozit din Oarja, situat la 28 de km de Uzina Dacia din Mioveni, chiar lângă Autostrada A1 și lângă viitorul Drum Express Pitești – Craiova.
CPS are peste 350 angajați și are, după cum susțin cei de la Dacia, cel mai mic procent de reclamații logistice raportat la 10.000 de linii de comandă, între toate depozitele similare ale Renault Group.