BMW Group a realizat, din nou, o lună de vânzări extrem de bună, cu 232.620 vehicule vândute, mai mult cu 5% față de anul trecut. În total, cele trei mărci ale grupului, BMW, Mini și Rolls Royce, au livrat 1,2 milioane de automobile, la nivel global.
Cel mai bun semestru -cea mai bună lună iunie. Așa caracterizează reprezentanții BWM rezultatele de vânzări din 2017, care au depășit încă de luna trecută pragul de 1 milion de mașini. Printre evenimentele importante se numără intrarea mărcii Mini în familia mașinilor electrice (cu MINI Cooper S E Countryman ALL4), astfel că toate cele 9 modele cu propulsie electrică ale grupului au generat o creștere de 80% față de anul trecut.
Marca aflată în centrul afacerii, BMW, a fost cea care a tras după sine vânzările, atingând 1 milion de exemplare vândute, cu 5,2% mai multe decât anul trecut. Între cele mai cumpărate modele BMW se numără SUV-ul X1, care a crescut cu 45% la 136.748 unități, X5 (89.958 unități) sau Serie 1 (91.802 unități).
CITEȘTE ȘI Record pentru vânzările Porsche în primul semestru. Marca sport ar putea depăși 250.000 de unități în 2017Marca de lux Rolls Royce a înregistrat o scădere a vânzărilor, cu 6,5 procente, cu 1.575 unități, rezultat pus de cei de la BWM pe seama conjuncturii nefaorabile de piață. Astfel, anul trecut vânzările au cunoscut o creștere puternică, datorită introducerii lui Dawn, iar anul acesta se resimte absența lui Phantom din ofertă, în așteptarea viitoarei generații.
Principalele piețe ale BMW Group rămân Europa de Vest, China și SUA, primele două având rezultate pozitive după 6 luni. Cu toate acestea, în iunie au fost înregistrate scăderi, în special în Germania (-16,5%) și Marea Britanie (-3,7%), dar și în SUA (-1,2%), unde mărcile BMW Group consemnează un declin în acest an, de 4,1%.