BMW Group, creștere a vânzărilor în iulie, cu scăderi pentru MINI

BMW Group, creștere a vânzărilor în iulie, cu scăderi pentru MINI
scris 15 aug 2018

BMW Group a înregistrat vânzări în creștere și în luna iulie, continuând să micșoreze distanța care desparte compania de cei de la Mercedes-Benz. Pe cele 7 luni care au trecut din acest an, BMW a înregistrat o creștere de 1,6%.

BMW Group a vândut 181.051 automobile în iulie, prin intermediul celor trei mărci ale sale, BMW, MINI și Rolls Royce, cu 0,2% mai multe față de anul trecut, în timp ce, în intervalul ianuarie - iulie, volumul vânzărilor s-a ridicat la 1,42 milioane de autovehicule (+1,6%).

Urmărește-ne și pe Google News

"Concentrarea noastră pe creșterea sustenabilă și profitabilă a vânzărilor s-a dovedit de succes, continuând să atragem mai mulți clienți ca niciodată, în ciuda diferitelor dificultăți care afectează industria în prezent", a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG și responsabil pentru vânzări și brand BMW.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

"Cererea clienților pentru modelele X continuă să fie foarte ridicată și acum am crescut capacitatea de protecție prin localizarea BMW X3 în China și Africa de Sud, astfel că putem deja să vedem efectul pozitiv pe care disponibilitatea suplimentară o are asupra vânzărilor. De asemenea, cererea continuă și în creștere pentru automobilele noastre electrificate este foarte plăcută, livrările de automobile BMW i, BMW iPerformance și MINI Electric fiind mai mari cu peste 40% în 2018 față de anul anterior", a mai spus Nota.

Ford România a stabilit prețurile pentru noua generație Focus, care va fi lansată în septembrie CITEȘTE ȘI Ford România a stabilit prețurile pentru noua generație Focus, care va fi lansată în septembrie

În primele șapte luni ale anului, livrările de automobile BMW Group electrificate au totalizat 71.310 mașini la nivel mondial, o creștere de 40,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările lunii iulie pentru modelele BMW i, BMW iPerformance și MINI Electric au totalizat 10.649 unități (+30,9%). BMW Seria 5 plug-in hybrid, model produs local, în China, a contribuit la creșterea de peste șase ori a vânzărilor de automobile electrificate pe cea mai mare piață a BMW Group, totalul livrărilor în 2018 fiind de 8.078 mașini.

Numeroase alte piețe majore au înregistrat creșteri semnificative ale vânzărilor de automobile electrificate în acest an, inclusiv SUA (13.874 / +39,5%) și Marea Britanie (9.923 / +34,3%).

Vânzările din luna iulie pentru întreaga gamă BMW au atins nivelul anului trecut, cu un total de 154.531 automobile livrate la nivel mondial (+0,7%). Livrările pentru acest an sunt mai mari cu 1,9% (1.213.833). Prin accelerarea producției BMW X3 în Africa de Sud și China, pe lângă capacitatea existentă în SUA, vânzările la nivel mondial ale acestui model au totalizat 15.482 unități în iulie, o creștere de 52,3% în comparație cu aceeași lună a anului trecut. Disponibilitatea completă la nivel global a BMW Seria 5 de începutul anului a dus și la o creștere semnificativă a livrărilor modelului pentru primele șapte luni: 221.732 automobile (+16,2%).

Vânzările anuale ale mărcii MINI au atins aproape același nivel ridicat precum în 2017, astfel că 207.675 de automobile (-0,2%) au fost livrate clienților la nivel global. Livrările MINI în iulie au fost mai mici cu 2,7% (26.244).

La bilanțul pe primele șase luni, publicat de BMW în urmă cu o săptămână, compania a anunțat scăderi ale profitului, în trimestrul al doilea, ca urmare a cheltuielilor crescute în sectorul vehiculelor electrice și mașinilor autonome. Profitul EBIT anunțat s-a ridicat la 2,75 miliarde euro, mai mic cu 6,3% decât în anul anterior.  Și marja de profit s-a micșorat în intervalul amintit, de la 10,1% la 8,6%, în ciuda creșterilor vânzărilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
mini
rolls royce
piata auto