BMW România anunță lansarea unor soluții de finanțare surprinzătoare pentru piața românească, care ar putea face automobilele bavareze și mai atractive pentru cei care doresc să le cumpere.
Potrivit BMW, finanțarea este prin intermediul diviziilor financiare ale grupului, BMW Financial Services și MINI Financial Services, cu ajutorul Unicredit Leasing. Noutatea constă în faptul că sistemul de leasing propus va avea o rată reziduală foarte mare, garantată, ceea ce va conduce la rate mai mici și posibilitatea de a schimba mașina periodic. Soluțiile sunt disponibile atât pentru vehicule noi, cât și pentru vehicule rulate.
Finanțarea cu valoare reziduală mare este deja consacrată în țările occidentale, precum SUA, Germania, Franța sau Mare Britanie, unde schimbarea autoturismului la finale perioadei de finanțare, fără plata ratei reziduale, este ceva uzual.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În România, BMW Group oferă acest tip de serviciu sub numele de BMW Select și MINI Select. Potrivit reprezentanților BMW, acesta asigură o valoare reziduală la un nivel fără precedent, de 64%, pentru o perioadă de finanțare de trei ani, pentru modelele BMW Seria 1, Seria 2, Seria 3, X1 și gama MINI. Pentru celelalte modele ale mărcii, inclusiv BMW i, nivelul valorii reziduale este de 50%.
Dintre avantajele finanțării cu rată reziduală mare se numără în primul rând ratele lunare mult mai mici, opțiunea, la finalul contractului, de a cumpăra mașina sau de a o returna, fără alte obligații, și, la fel de important, posibilitate de a beneficia de o mașină nou, o dată la 3-4 ani, cât durează un contract.
Datele statistice furnizate de BMW arată că în primul trimestru din 2017, nivelul de finanțări BMW a crescut de mai bine de două ori, de la o medie de aproximativ 3% din totalul finanțărilor BMW și MINI, la un nivel de 8,5%. Cota crește la peste 10% dacă este inclusă și o flotă de 30 de modele MINI, una din cele mai importante achiziții ale mărcii.
BMW a lansat, în primăvara acestui an, și o soluție de finanțare pentru motocicletele BMW Motorrad, printre elementele atractive numărându-se scăderea avansului, de la 33% la 20%, și o valoare reziduală de 50%.