Toyota este cel mai valoros brand auto din lume, BMW și Mercedes-Benz completează podiumul

Toyota este cel mai valoros brand auto din lume, BMW și Mercedes-Benz completează podiumul
scris 7 iun 2017

Toyota este în continuare cel mai valoros brand auto din lume, potrivit analizei publicate de Kantar Millward Brown, sub marca Brandz Top 100. Ierarhizarea ține cont de mai mulți indici care contribuie la valoarea de piață a companiilor, care includ, dar nu se limitează doar la cotațiile bursiere.

Toyota a trecut printr-un declin în perioada de criză 2010 - 2012, dar pare a-și fi revenit, după cum reiese din analiza Kantar Millward Brown, care evaluează marca, deținută de compania niponă cu același nume, la 28,66 miliarde de dolari, depășind și în acest an BMW, care a fost evaluată la 24,55 miliarde dolari. Cele două mărci și companiile din spatele lor reprezintă, practic, două simboluri ale celor două civilizații de business, cea japoneză și cea germană.

Urmărește-ne și pe Google News

Celălalt brand german din industria auto, Mercedes-Benz, a fost evaluat la 23,51 miliarde dolari, situându-se pe poziția a treia, deși într-un alt top al brandurilor, cel realizat de revista Forbes, locurile doi și trei sunt inversate.

În topul general, Toyota se află pe locul 30, în timp ce BMW și Mercedes-Benz sunt pe 35 și, respectiv, 40. Valoarea totală a brandurilor din Top 100 a crescut, în ultimul an, cu 8 procente.

Celelalte mărci de automobile aflate în partea superioară a clasamentului BradZ sunt Ford (locul 83) – 13,06 miliarde dolari, Honda (91) – 12,16 miliarde și Nissan (100) - 11,3 miliarde.

Toyota este cel mai valoros brand auto din lume, BMW și Mercedes-Benz completează podiumul

Potrivit realizatorilor analizei de piață, industria auto a cunoscut un reviriment în ultimul an, prin ajustarea direcțiilor de dezvoltare către cererea publicului, în special prin investițiile în tehnologiile de propulsie alternativă sau în tehnologii de conectare cu mașina.

În celălalt clasament, realizat de Forbes, Toyota se alfă pe locul 8 la nivel global, Mercedes-Benz, pe 17, BMW pe 21, Honda, pe 26 și Audi, pe locul 37 la nivel global.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
bmw
mercedes-benz
top branduri