BMW a reușit să depășească Mercedes-Benz în China și să devină cea mai vândută marcă. La nivel global, Mercedes este în continuare lider

BMW a reușit să depășească Mercedes-Benz în China și să devină cea mai vândută marcă. La nivel global, Mercedes este în continuare lider
scris 17 mai 2017

BMW a reușit să obțină o creștere foarte mare pe piața din China și să-și depășească rivalii de la Mercedes-Benz, în luna aprilie, după vânzări care au avut creșteri considerabile pentru ambele mărci. Mercedes-Benz este cea mai vândută marcă la nivel global, și în 2017, dar diferența dintre cele două mărci s-a redus.

Lider al pieței premium timp de mulți ani, BMW s-a confruntat cu o ofensivă extrem de agresivă în ultimii doi ani din partea Mercedes-Benz, care a reușit să se impună pe toate piețele globale cu noile produse. Pe piața din China, cea mai mare piață auto din lume, dar și cu cel mai mare ritm de creștere, multă vreme a fost lider Audi, care a reușit să creeze o rețea eficientă de dealeri, simultan cu facilitățile de producție care să ssțină cererea mare de vehicule premium.

Urmărește-ne și pe Google News

Prăbușirea acestei rețele din cauza unor dispute comerciale, a lăsat locul liber, iar Mercedes-Benz s-a instalat rapid în poziția de lider. Creșterile din acest an arată, însă, că BMW nu renunță la titlul pe care l-a purtat mult timp, acela de lider global premium.

Potrivit raportărilor pentru primele patru luni ale anului, BMW a înregistrat un volum total de vehicule vândute de 668.095 unități, cu 6,2% mai multe decât anul trecut. Pe piața din China, a doua pentru compania bavareză, la nivel global, după Europa, marca a vândut, în aprilie, 48.869 de unități, cu 39,2% mai multe decât aprilie 2016, și 191,697 unități în intervalul ianuarie – aprilie, cu 18,2% mai multe.

Asociația service-urilor auto: Proprietarii de mașini cu RCA vor fi liberi să-și repare mașina în orice service CITEȘTE ȘI Asociația service-urilor auto: Proprietarii de mașini cu RCA vor fi liberi să-și repare mașina în orice service

Mercedes Benz a anunțat vânzări totale de 180.599 unități în aprilie, la nivel global, și 741.224 în intervalul ianuraie – aprilie, rămânând lider al mărcilor premium, însă în China, vânzările au crescut cu un ritm sub cel al BMW. Astfel, în aprilie, numărul mașinilor Mercedes-Benz vândute pe piața chineză a fost de 47.627 unități, cu 35,3% mai multe decât anul trecut, în timp ce pe cele patru luni care au trecut din acest an, volumul a fost de 192.574 vehicule.

Audi a rămas în urma competitorilor săi, raportând vânzări în scădere și în aprilie. Marca celor patru inele a vândut la nivel global 156.150 de vehicule în luna a patra, cu 5% mai puține decât anul trecut, și 578.750 vehicule în intervalul ianuarie – aprilie, cu 6,7% mai puține. Potrivit celor de la Audi, situația pare a se remedia, luna aprilie având un volum mai mare decât cel din martie.

În China, acolo unde Audi își construiește o nouă rețea de distribuție, cu noi parteneri, vânzările au fost de asemenea în declin. În aprilie, Audi a vândut 46.166 unități, cu 6,9% mai puține, iar pe cele patru luni din 2017 a vândut 154.873 unități, o scădere considerabilă de 18,1%, care a îndepărtat marca de concurenții săi germani.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
mercedes
audi
vanzari
china