Unul dintre dealerii BMW, intrat în rețea în urmă cu numai 5 ani în București, se extinde acum, cu un nou centru integrat, în Pitești, după o investiție de aproape 2 milioane de euro.
Auto Cobălcescu a devenit cunoscut pentru mulți bucureșteni prin intermediul serviciilor de taxi, însă de foarte mulți ani a intrat în afacerile cu automobile, ca dealer Dacia, apoi și Renault și Nissan. Din 2015, a devenit dealer autorizat BMW și MINI, în București, iar acum inaugurează un nou centru integrat BMW, în Pitești, după o investiție strategică în valoare de 1,85 milioane de euro, care a debutat în urmă cu 2 ani. Noul centru a fost dezvoltat având la bază un service auto. Începând cu decembrie 2020, clienții BMW din Argeș vor beneficia de toate serviciile unui dealership complet, atât pentru servicii post-vânzare, active deja din 2019, dar și pentru vânzare directă de automobile prin noul showroom.
„Noul dealer BMW Auto Cobălcescu Pitești a fost un pas asumat de noi încă din 2015, atunci când a fost lansat dealershipul BMW din București. În urma evoluției foarte bune a mărcii în această locație, am demarat în 2018 o primă investiție la Pitești, în zona de service, investiție pe care o continuăm acum cu integrarea unui centru complet BMW. Planificarea a fost elementul-cheie, care a susținut o evoluție sănătoasă a businessului, chiar și în contextul socio-economic curent. Astfel, ne așteptăm ca în anul 2021 noul dealership BMW din Pitești să contribuie cu 15% la cifra de afaceri a companiei”, spune Dan Grigore, General Manager Auto Cobălcescu.
Showroom-ul BMW din Pitești va expune, pe o suprafată de 475 metri pătrați, 7 automobile noi marca BMW. Auto Cobălcescu a investit în 2020 un buget de 500.000 euro, dintre care 350.000 euro au fost alocați pentru dotările interioare și exterioare ale clădirii, iar restul de 150.000 euro pentru investiții în echipament IT și mobilier modern necesar noii echipe. Noul centru a adus și o creștere a numărului de angajați dedicați cu 25%, pe pozițiile nou înființate de vânzări și suport logistic.
CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE Scăderi ale vânzărilor auto în Europa, din cauza blocajelor în pandemie. România are însă cea mai bună lună de vânzări auto din acest an. Dacia și Ford, printre mărcile cu cele mai mari scăderiPlanul pentru dezvoltarea dealershipului a debutat în 2018 cu o investiție inițială în valoare de 1,35 milioane euro pentru achiziția locației existente și autorizarea acesteia în vederea funcționării ca service autorizat BMW, la care s-a adăugat anul acesta bugetul de 500 mii de euro pentru investițiile necesare deschiderii noului showroom.
După primele 11 luni ale anului curent, service-ul autorizat BMW Auto Cobălcescu Pitești a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 22,5%, precum și o creștere a numărului de ore de service cu 12%, față de anul anterior, care a reprezentat primul an de activitate.
Service-ul BMW existent dispunea de atelier de mecanică, atelier de caroserie, spălătorie auto, punct de consultare City Insurance, post recepție directă și posibilitatea de preluare auto în locație 24h. Odată cu deschiderea showroom-ului, dealerul se așteaptă, în 2021, la o contribuție a vânzărilor de peste 75% la cifra de afaceri totală BMW Auto Cobălcescu Pitești.
Compania a prevăzut, pentru anul 2021, continuarea dezvoltării locației printr-o nouă investiție, estimată la 150.000 euro. Investiția va fi cuprinde un atelier de mecanică cu 6 elevatoare, stand de geometrie, calibrări instalații de aer condiționat și service roți, ce urmează să dubleze capacitatea de servisare. Tot pentru 2021, delaerul BMW din Pitești țintește un volum minim de automobile noi livrate de 40 de unități, respectiv creșterea numărului de ore de service cu peste 30%.
Centrul integrat BMW din Pitești urcă rețeaua de dealeri BMW din România la 15.