Acord istoric pentru producătorii japonezi. Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu și Mazda vor dezvolta împreună un sistem de comunicații între vehicule

Acord istoric pentru producătorii japonezi. Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu și Mazda vor dezvolta împreună un sistem de comunicații între vehicule
scris 28 apr 2021

Cinci mărci auto din Japonia, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Toyota și Mazda, au semnat un acord pe baza căruia vor dezvolta împreună specificațiile tehnice pentru noua generație de dispozitive de comunicații între vehicule și vor promova utilizarea în comun a sistemelor de comunicații „prin utilizarea de servicii conectate între automobile și societate”. Ținta acestui acord este crearea de „valoare și servicii atractive, standardizate”, conform datelor analizate de Profit.ro.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)
Urmărește-ne și pe Google News

Acordul celor cinci se încadrează în cele patru principii ale transformării industriei auto și automobilelor în perioada următoare, abreviat CASE (connected, autonomous, shared, electric), care include activitățile de comunicații între vehicule, transferul de date, inclusiv prin servicii de cloud, Internet of Things, big data și inteligență artificială.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Pentru a face din tehnologiile dezvoltate de fiecare constructor unele compatibile, Suzuki, Subaru, Daihatsu și Mazda vor încorpora tehnologiile proprii în tehnologiile de bază dezvoltate de Toyota și vor construi împreună sisteme de nouă generație pentru mașini conectate cu rețeaua și cu un centru de comunicații. În consecință, se va obține o „stabilizare a calității comunicațiilor între vehicule și cu centrul de comunicații”, fiind posibilă furnizarea de servicii conectate clienților. În același timp, acordul permite reducerea diferențelor din procesele de dezvoltare ale fiecărei companii.

Directorul BMW România: 150 de clienți și-au comandat mașinile și așteaptă voucherele Rabla CITEȘTE ȘI Directorul BMW România: 150 de clienți și-au comandat mașinile și așteaptă voucherele Rabla

Asocierea celor cinci mărci este deschisă și altor companii care doresc să se alăture acestui demers.

Cele cinci companii auto au deja un acord încheiat în vederea dezvoltării de vehicule electrice, prin crearea unei platforme comune, care să contribuie la reducerea costurilor în competiția dusă cu constructorii europenei și americani.

Industria auto investește tot mai mult în serviciile de conectare, care permit nu doar un nivel ridicat de siguranță, prin transferul de date între vehicule și cu infrastructura, dar deschide o uriașă poartă companiilor auto spre vânzarea de servicii suplimentare, opțiuni, aplicații, toate accesate direct din automobil.

Acord istoric pentru producătorii japonezi. Toyota, Suzuki, Subaru, Daihatsu și Mazda vor dezvolta împreună un sistem de comunicații între vehicule

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota mazda subaru suzuki daihatsu
acord toyota mazda subaru suzuki
tehnologii cenectare vehicule