Grupul Albalact, parte a Lactalis, a înregistrat în primele nouă luni un venit net consolidat de 366,9 milioane lei, cu 17,29% mai mare decât nivelul din aceeași perioadă a anului trecut, și un profit net 23,8 milioane lei, de 2,5 ori mai mare.
În ianuarie-septembrie 2015, venitul net consolidat s-a situat la 312,8 milioane lei, iar profitul net, la 9,98 milioane lei.
Situațiile financiare întocmite conform standardelor internaționale de raportare financiară adoptate de Uniunea Europeană (IFRS) cuprind rezultatele consolidate ale Albalact SA și ale societăților Rarăul SA Câmpulung Moldovenesc și Albalact Logistic SRL, pe care Albalact SA le deține.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Raportarea individuală conform OMFP (Ordinul Ministerului Finanțelor Publice 1802/2014) arată că S.C. Albalact S.A. și-a majorat afacerile nete cu 18,56% după 9 luni ale anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la 429,3 milioane lei.
Compania Albalact este în continuare liderul industriei românești de lactate.
“Creșterea profitabilă de astăzi este rezultatul proiectelor importante pe care le-am susținut în ultimul an, dar se datorează, în parte, și unui management mai eficient al costurilor. Investițiile în marketing au fost la fel de importante și anul acesta pentru companie (…) am inovat și în 2016, de data aceasta, în piața iaurturilor. Am lansat Zuzu Stors, un iaurt special, numai cu ingrediente naturale. Cu Zuzu STORS sperăm să creăm o nouă categorie în piața iaurturilor. Vor mai fi și alte proiecte noi pe care le vom susține, alături de consolidarea celor deja lansate”, a declarat Stephane Batoux, Director General Albalact.
Albalact este lider cu brand-ul Zuzu în piața de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat) încă din 2008. Albalact mai este lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim Albalact.
Producătorul este din acest an parte a grupului Lactalis - cea mai mare companie de produse lactate din lume, cu o cifră de afaceri de 17 miliarde euro în 2015.