PSA Group, proprietarul mărcilor Peugeot, Citroen, DS și, începând din acest an, și al Opel, a anunțat lansarea primelor aplicații online din Europa de vânzare a mașinilor.
PSA Group a creat și lansat pe piață aplicații dedicate Peugeot și Citroen care permit cumpărarea unui automobil în câteva click-uri. Este vorba despre Peugeot Webstore și Citroen Carstore, care au la bază experiența acumulată în proiectele lansate deja, Citroen în Brazilia, Peugeot în Marea Britanie și modelul DS7 Crossback pe 8 piețe europene.
Acestea funcționează în regim mixt, digital și fizic, cu o parte a achiziției online și finalizarea acesteia în showroom. Toate trei au fost experiențe reușite de vânzare online, care au adus o creștere a vânzărilor cu 75%, pe piața din Marea Britanie, pentru Peugeot, și cu peste 200 de comezi online, realizate de Citroen în Brazilia.
CITEȘTE ȘI VIDEO Examenele pentru permisul de conducere vor fi filmate, începând din 3 iulie. Înregistrările vor fi prezentate doar în instanțăFuncționarea celor două site-uri pentru cumpărarea de mașini online cuprinde o simulare a finanțării, selecția mașinii și finalizarea achiziției, după caz, online sau la showroom.
În SUA, comerțul online cu automobile a fost implementat de câțiva ani, mai întâi sub forma mixtă, de selecție și plasare a comenzii, cu achizție în showroom, însă în ultimul an mai mulți dealeri au experimentat achiziția completă online, cu livrare la domiciliu a automobilului.